RSS

неделя, 10 април 2011 г.

Началото ...

Ето, че най-после успях да се организирам и да си направя блог :)
След като дълго време, разглеждах и се възхищавах на вашите блогове, реших, че е време и аз да имам пространство, където да споделям своите творения. Всичко започна преди три години, когато моята приятелка, каза, че ще се омъжва. Бях толкова въодушевена, че започнах да чета и разглеждам сайтове и блогове; бях с идеята, двете да направим почти всичко за сватбата й, но по една или друга причина нещата не се случиха :) Желанието в мен остана и малко по малко, започнах да преоткривам себе си.
Три години по-късно все още се уча, но вече имам опит с правенето на опаковки, декорации и картички. Към себе си съм много критична и не смея да си поставям оценки, но ще се радвам на вашите коментари, по отношение на моите творения, без значение положителни или отрицателни са те!

1 коментара:

Мария каза...

Браво! Желая ти много успех и късмет. Бъди смела и решителна, вярвай повече в себе си и ще успееш. Ти можеш.

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!