RSS

неделя, 1 май 2011 г.

Вижте как започна всичко...

Като се замисля, при мен всичко е започнало не толкова скоро, но ми е трябвало повече време докато идеите узреят и успея да ги реализирам. И наистина най-първият ми проект е една Сватбена книга, за сватбата на същата тази приятелка, благодарение на която започнах да се интересувам от ръчно правени неща. Идеята за въпросната сватбена книга беше да бъде с индивидуално декорирани странички и да прилича на скрапбукинг албум, но не се осъществи, защото нямах необходимия опит и материали и не исках да рискувам :) Заложих на сигурното и декорирах само корицата и първите две странички - резултата може да видите в края на тази публикация :)
И точно като по поръчка за предизвикателството на Маги в Картичкофуриите, дойде и новия проект, който ми беше възложен - скрапбукинг албум, за тридесетия рожден ден на една усмихната и чаровна дама, която е винаги готова за купон.
Реализацията е моя, а голяма част от идеите са на сестра ми, чиято приятелка е въпросната дама. Приятно разглеждане!




















А ето това е ПРОЕКТА, с който започна всичко!



1 коментара:

Маги каза...

Много добре си се справила и с двата албума. :)
Благодаря ти за участието в Картичкофурии!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!