RSS

неделя, 5 юни 2011 г.

Два концерта за една седмица

Ето ме през първата седмица на Юни. Този толкова слънчев и летен месец все повече ме отдалечава от правенето на картички. Напоследък къде заради липса на време, къде заради липса на идея или поради липса на настроение, но не съм направила почти нищо ново. А имаше толкова хубави теми - като например предизвикателството на Двете елши в Картичкофуриите Лайм и лавандула, но се оказа, че картоните са ми привършили, а нямам време да се снабдя с нови. Но виждам, че има страхотни идеи и картички :)
Последната седмица ми беше достата натоварена, е със забавления,но все пак ... примесени с работа става малко тежко. Та бях на два концерта Roxette и Istar.
Малко впечатления от тях, започвам ред по ред... След работната Събота, която за мен бе почивна, в неделя сутринта отпътувахме за София, всичко беше чудесно до момента, в който пристигнаме, хапнахме и ми се доспа :) Но все пак след едно кафе отидох свежа на стадиона.
В нетърпеливо очакване на Roxettte се оглеждах насам н натам из тълпата и случайно докато гледах към небето погледа ми се спря на черен обалак. Той преближаваше, а аз не вярвах, че ще завали... И ето, че малко преди да започне концерта се изсипа страхотен дъжд. Страхотен, но ако си в къщи и го гледаш през прозореца! За щастие носихме дъждобрани и се екипирах, но това не попречи да се намокря.
Излязоха и Roxette, но представата ми за забавление не беше да съм покатерена на стол и да се опитвам да танцувам. Няколкото снимки говорят сами за обстановката на стадиона :)
Най-слиният момент, беше почти накрая, когато представяйки музикантите, китаристът изсвири "Хубава си, моя горо". Намя по-голяма гордост за нас, да чуем от един чуждестранен музикант, една толкова българска песен. Като изключим този момент, в заключение мога да кажа, че останах леко разочарована и лично на мен ми е по-добре да си слушам тяхната музика в къщи, а концертното изпълнение на Listen to your heart, като за завършем, ме разочарова още повече. И така леко измокрени и доста измръзнали се опитахме да извикаме такси, което да ни отведе обратно до автогарата. Казвам опитахме, защото след 3 обещания и цели 40 минутно чакане, нито едно такси не дойде и за малко не изпуснахме автобуса. Но все пак се прибрахме :) Като за капак точно като влезнахме във Варна се изипа отново такъв дъжд, че докато стигнем до колата пак се намокрихме, но поне този път се прибрахме на топло.
Следващият концерт е точно 5 дни по-късно, в летния театър във Варна (поне няма да пътуваме). След работа, вечеря и после концерт. Ищар излезна съвсем на време с леко прозрачна рокля и с невероятен глас. Много мила, добронамерена, истинска, земна, чаровна, а как пее ... може да те разплаче.
Много настроение внесоха музикантите й, а тя ни изненада с "Облаче ле, бяло". Изпълни съвсем сама цялата песен на български, всички останаха очаровани, изумени, възхитени ...
Много веселба танци, настроение и очарование имаше на този концерт. Сравнявайки двата, смело мога да кажа, че концерта на Ищар, ми хареса повече, а настроението, което ми донесе ще ме държи поне месец!

0 коментара:

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!