RSS

неделя, 21 август 2011 г.

Сватбена картичка

Ето, че се появявам в последната десетдневка на Август, с обновена визия на блога, която се надявам да ви хареса и с малко нови неща.
Мога да кажа, че си починах доволно, ходих на плаж, обиколих част от курортите и се почувствах като истински човек. Сега продължавам да чакам всеки следващ уикенд и да се надявам, да е слънчев, за да мога плажувам още малко :)
Лятото не е сезонът, който ще ме накара да стоя на бюрото и да творя, но пък е сезонът на идеите (дано да останат в главата ми и след края на лятото). Горещото лято на Hobbisimo, ме едтусиазира страшно много. Мислех си, че ще успея всяка седмица да изпълнявам задачките, които задават, за да е ми се натрупват после, но уви :) Получи се както едно време ставаше в училище, ха-ха-ха. Е, ще наваксам!
Картичката, която ще ви покажа е сватбена. Не, няма да ходя на сватба, нито пък някой ми я е поръчал! Преди време си бях купила един печат (защото моного ми хареса), но така и не намирах време или повод да го ползвам, до сега. За него, съм предвидила мастило в моя любим цвят, пък и много ми се ходи на сватба, така, че тя картичката, без да иска, си стана за мен :) 
Нещо ново, нещо старо, нещо синьо, нещо назаем :) - това е първият ми печат, но определено няма да е последния. Капчиците роса също са ми нови и за първи път използвам релефен бял картон. Старото нещо е броката, на заем ми е карона, на който отпечатах печата, а синьото е очевидно :)
Аз доста се забавлявах, вижте я и вие, дано да ви хареса!


Светлината ми не беше много подходяща, но не успях да направя снимките навреме.

Освен при Hobbisimo, ще я изпратя на още няколко предизвикателства:
Deep Ocean Challenge №6 - Light Blue
Crafts and Me Challenge
48 - Blues or Blue/Greens
Bearly Mine Challenge
17 - Bring On the Bling ...
One Stich At A Time Challenge
№76 - Bling It Up
Scrappy Frog Challenge - Time for Some Bling
Charisma Cardz Challenge 
№33 - Negative Space
Designed 2 Delight Challenge -
Anything Goes

10 коментара:

xxxtglxxx каза...

A really stylish card :)

Thanks so much for playing at Charisma Cardz this week,

hugs

xxalisonxx

Krissbal каза...

Невероятно нежна и стилна картичка!
Благодаря за участието ти при Картичкофуриите.

Kathy каза...

So pretty. Love the crispness of the aqua and white! Glad you joined us at D2D this week. Hope you'll play along again next week.

Peggysue каза...

BEautiful! Thanks so much for joining our Anything Goes challenge at Designed2Delight. It’s a pleasure to see your work!

gina g каза...

Great card. Thanks for joining us at Bearly Mine this week. luv gina xx

Vee каза...

This is really lovely. Thanks for joining Charisma this week.
xx Vee

Cvety каза...

Този печат и на мен много ми харесва, харесват ми и нетипичните сватбени картички - твоята се е получила много нежна и изчистена :)
Поздрави и пожелания щом ти се ходи на сватба, скоро да имаш повод да я подариш картичката!

Cinzia C. каза...

Lovely card and colors!
Thanks for joining us at Deep Ocean this forthnight.
Cinzia xx

Nikki Byrne каза...

Beautiful card, thank you for joining us at OSAAT, Good luck. HUgs

Nikki DT

Love crafts forever каза...

Thank you so much for playing with us at OSAAT this week. Good luck!
Hugs Nataliya

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!