RSS

вторник, 23 август 2011 г.

Картичка за мен

Седмица 4 от играта на Hobbisimo, определено ме зарудни. Замислих се, каква ще е картичката, която бих направила за себе си. Харесвам и съхранявам всички картички, които получавам, дори си имам отделно кътче за тях. Всяка картичка си има своя красота, а специална, я прави посланието, което тя носи. Досега, не съм давала повод да мислите, че синьото е любимият ми цвят, но това е поредната картичка, която ще го докаже. Всъщност при правенето на картички, всички цветове са ми любми, в зависимост от предназначението на картичката, избирам и цвета.
Но тази картичка си е специално за мен, поради две причини - цветът - тюркоазено син, а комбинацията му с кафяво е отдавна замислена в съзнанието ми. Наложи се основата да е бежова, тъй като тъмно кафевият ми картон беше на привършване,но и така ми харесва. Бордюрният пънч ми е от преди година и сега го използвам за първи път (чак се чудя, защо толкова късно му вдъхнах живот). Сините цветенца, си купих миналата седмица, от новия Хоби център на Greta's Art. А това е крайният резултат:


Понеже има цветя и завъртулки, ще я включа в предизвикателството, зададено от Ани при Картичкофуриите
И понеже картичката е синя, ще я включа и в още няколко преддизвикателства:
Deep Ocean Challenge №6 - Light Blue
Crafts and Me Challenge 48 - Blues or Blue/Greens
Everybody Art  Challenge 156 - Braun/Blau ... Brown/Blue
Designed 2 Delight Challenge - Anything Goes


7 коментара:

Deni каза...

Много нежна картичка! Поздравления!

kyanos каза...

beautiful, I love the colors you used...light blue with brown, they are always beautiful together
thanks for playing with us at Deep Ocean Challenge
hugs

Lim каза...

Gorgeous card! I love all the details.Beautiful coloring. Thank you for joining us at Deep Ocean Challenge Blog.
Hugs,
LIM

NGCARDS каза...

Oooh a fantastic card! Thanks for joining in this week at EAC! xxx

Ani каза...

Много е нежна!

Veselina каза...

Много приятна и нежна картичка!

Miss Emerald каза...

Семпла, нежна, свежа - много хубава картичка си си направила! Поздравления!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!