RSS

вторник, 6 септември 2011 г.

Експлоадираща кутийка

Експлоадиращите кутийки ме спечелиха в момента, в който ги видях. Толкова са забавни и весели, човек не може да им устои. И въпреки, че имам идея да направя няколко различни от този тип кутийки, както казах, в една по-предна публикация, лятото не е моят сезон. Добре, че са поводите, че да успея да измайсторя и аз нещо, през лятото. Първата ми експлоадираща кутийка, беше подарък за една именничка - Мария, която й се зарадва като малко дете - на голям шоколад - направих я за 2 часа, точно преди празника. На вас може да ви се стори много време, но за мен си е постижение :) :) :) Определено тези кутийки стават лесно и бързо, така, че ще направя още от тях. 
Кутийката отива директно в Играта на Hobbisimo - Седмица 3 - Кутийка  
След като получих удобрението на именничката и присъстващите на празника, сега е ред да ви я покажа и да чуя вашите коментари :




1 коментара:

Miss Emerald каза...

Станала е много хубава - едно лилаво вълшебство! Харесаха ми и цветните "пружинки", които карат пеперудите да полетят!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!