RSS

вторник, 6 септември 2011 г.

Коледа през лятото

Лятото не ме предразполага към Коледа. Коледните идеи все още стоят в главата ми, но пък реализацията им е по-сложна... И така съм ги оставила да отлежат поне още месец :)
Но все пак изчаках малко слънцето да стане по-благосклонно и се залових да направя поне една картичка с коледен привкус. Постарах се да пресъздам тихата и свята нощ срещу Коледа - когато излизаме навън, всичко е приказно бяло, покрито с пухкав сняг, в далечината се виждат ледени партини и заскрежени дървета с ледени висулки, а ние отправяме поглед към небето, търсим ярката коледна звезда и си пожелаваме най-съкровените желания ...
... И вече ми се прииска да е Коледа :) За мен Коледа е блестяща, снежна и ледено лъскава.
Блестящата коледна картичка е предназначена за Седмица 2 - Коледа през Юли от играта на Hobbisimo





1 коментара:

Miss Emerald каза...

Семпла, блестящо-заскрежена звездна коледна картичка!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!