RSS

вторник, 13 септември 2011 г.

Цветно вдъхновение

Седмица 8 от играта на Hobbisimo, ме накара да се усмихна доволно - не защото имах идея как ще изглежда картичката ми, а защото ярките цветове са ми много на сърце и освен това ми припомниха, че все още е лято :) Аз го бях изпратила да си ходи лятото, но за щастие то не ме послуша и сега може би съм най-щастлива, че слънцето продължава да пече така силно :) :) :)
Първоначалната ми идея за картичка беше съвсем различна, но като не седнах да я осъществя веднага, в главата ми всеки ден изплуваха нови идеи и така се роди тази картичка. След две приятно прекарани летни вечери, се отдадох на цветно вдъхновение. Реших буквално да пресъздам, темата зададена от Hobbisimo, а и отдавна имах идея да направя ракава картичка. Получи се много цветно и много вдъхновяващо, поне за мен (като я погледна и ми се струва, че лятото тепърва започва :) 
Tip Top Tuesday Challenge - Challenge #51 - Birthday Time!
Everybody Art Challenge - Challenge #159 Flowers/Blumen
Crafting For All Seasons - Challenge #9 - Birthday
The Crazy Challenge - Challenge #84 - Birthdays




4 коментара:

Miss Emerald каза...

Разкошно цветно вдъхновение! А лятото ще остане при теб с тази толкова хубава, свежа и много, много лятна картичка!

*щурчо* каза...

Чудесна е..

Rene' Sharp каза...

Great project! Thanks for playing along with us at CFAS! :)

Dominique каза...

What a lovely project! I love the Idea and the bright colors. Thank you for playing along with us this week at the crazy challenge, good luck, Dominique

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!