RSS

неделя, 25 септември 2011 г.

Само за мъже

Мили дами,
Нека заглавието не ви стряска - може спокойно да стигнете до края на тази публикация! Заглавието е продиктувано от картичката, а тя самата е неочаквана поръчка: "Трябва ми мъжка картичка, ще ми направиш ли, че тези, които имаш не са много мъжки?" Леле, картичка за мъж - в други случаи бих се притеснила, но този път имах цели две идеи. И тъй като времето ми беше ограничено, реализирах по-лесната. 
Съответно, картичката трябваше да бъде с джобче, за да има местенце и за Gift - карта. И според беглите ми наблюдения, рожденика е ценител на доброто вино, така, че картичка - бутилка беше добро попадение. Понеже рождения ден е полу-юбилей :), реших да сложа и цифрите. И резултата: "Да, харесва ми, много добре се е получила!" 




Забавно е да правиш картички в различни форми, напоследък им ставам все по-голяма фенка.
И съвсем случайно се сетих, че таз седмичното предизвикателство на The Crazy Challenge е  CCH #85 - Men Only. Идеално се вписвам в темата и с последния влак, изпращам "бутилката" към тях :)

365 Cards - Day 208 - Funny, Masculine Style
Изминалите празници ме заредиха много, за предстоящата седмица, която по всичко личи, че ще е доста натоварена - много рождени дни, много празници се насъбират, но нека да има!
Съвсем скоро ще се включа отново, а до тогава усмихната и слънчева Неделя, от мен !

4 коментара:

annieambriel каза...

Such a cool lovely card.. Love the wine bottle shape :)

Miss Emerald каза...

Справила си се чудесно с мъжката картичко-бутилка! Ще остане хубав спомен за рожденника!

Beccas pysselparadis каза...

What a great card, love the shape of it :) Thanks for joining us at The Crazy Challenge hugs Rebecca

kami_bonbona каза...

Чудесна идея за бутилката, още повече че е любител на виното.Браво, много ми харесва!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!