RSS

понеделник, 26 септември 2011 г.

Рожденикът черпи

Да правилно се досещате! Започва седмицата намоя рожден ден. Тази година е по-различен от всички останали, защото това ще е последната година, в която ще духна 20 и ... свещички :) Това в никакъв случай не ме натъжава, дори напротив - поражда в мен приятни емоции. Ако преди 5-6 години посрещах рождения си ден с носталгия и лека депресия, то сега вече го посрещам с отврени обятия и широка усмивка. Може би съм помъдряла, а може би съм осъзнала, че годините са без значение, щом нося младостта в себе си. Тази година празникът ще е по-скромен, тъй като ден по-рано си имаме юбиляр и ще му отдадем заслуженото внимание, но аз от сега съм започнала да мисля за следващата година и за начина, по който ще отбележа новото 20, а именно - 30 :)
И на Рожден ден, като на Рожден ден - естествено, че рожденикът ще почерпи. И тъй като във виртуалното пространство е по-трудно да разнасям торти, почерпката ще е под формата на материали за нашето хоби. Скромна, но пък от сърце (естествено запазвам си правото, да добавям и още неща):
От днес до 26.10.2011, може да се записвате за спечелване на почерпката.
Ето и какви са условията, за да участвате за почерпката:
1. Оставете коментар, под тази публикация.
2. Споделете Вашата идея за отпразнуване на юбилей, като в блога си поместите снимки за ваши идеи за декорации, украси, покани, места за празнуване и т.н./тук изключвам идеите за детски рожден ден/.
3. Поставете обратна връзка към тази публикация в блога си.
Това са условията, които трябва да изпълните, без значение дали сте мой последовател /това не е задължително/, достатъчно е да имате Ваша идея и желание за участие :)

Моят рожден ден е точно след 5 дни, на 30.09.2011, но времето, което оставям за участие е до 26.10.2011. В продължение на един месец, ще можете да споделяте вашите виждания за идеалния рожден ден, а аз да им се наслаждавам. Очаквам да видя много интересни предложения.
 
На 27.10.2011, ще обявя победителя, и тъй като не съм фенка на случайния принцип, ще избера тази от вас, чиято идея най-много ме е впечатлила. Знам, че няма да ми бъде никак лесно, но така, според мен, е по-справедливо.
И за да ви вдъхновя, представям ви една моя идея за отпразнуване на юбилей - ето ТУК.

2 коментара:

Miss Emerald каза...

Кате, пожелавам ти всеки един твой рожден ден да го прекарваш незабравимо, изпълнен с много добри приятели и емоции! Понякога и без предварителна подготовка се получават страхотни купони, но има ли и някаква подготовка става още по-добре. Хрумне ли ми идея,задължително ще я споделя.

Em каза...

Пожелавам ти много любов, защото това е най-голямото вдъхновение в този живот и просто не може без нея! Всичко друго ще дойде само при теб, стига да вярваш в себе си :)
Най-хубавите неща в живота са тези, които не планираме и които се случват спонтанно! ;)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!