RSS

петък, 30 септември 2011 г.

Виртуална почерпка

"Аз поисках и дъжд заваля,
не ме гледайс укор в очите,
запомни, аз обичам дъжда, 
той единствен заличава сълзите..."

Тази вечер е дъждовна. Ситен приятен дъждец,капе по покривите и ако в моите очи сега има сълзи, аз не искам дъжда да ги заличава, защото те са от щастие!
Това е моят рожден ден - започна с изненади :) /за които ще споделя в по-нормалните часове на деня/.
И защото през деня най-вероятно, няма да успея да се включа, бързам да ви почерпя, макар и виртуално, а следващите дни ще ви почерпя с емоциите от празника :)

Наздраве, за мое здраве!
 Да се подкрепим с любимите ми, напоследък - мъфини :)
А какво е Рожден Ден без торта? Ето я и нея :) 
Кликнете върху изображението, ако искате да попадните в царството на сладките изкушения!
Желая ви усмихнат, пълен с емоции и слънце ден!

4 коментара:

arcadia каза...

Честит рожден ден, Кейт! Бъди жива и здрава, обичана и обичаща, вдъхновена и вдъхновяваща!

Hrisi каза...

Честит рожден ден!!!
Здраве,любов,късмет и много творческо вдъхновение!!!

kami_bonbona каза...

Честит рожден ден и от мен, желая ти всичко най-хубаво!

Miss Emerald каза...

С огромно закъснение, но няма как да те пропусна - ЧЕСТИТ, ЧЕСТИТ ТИ РОЖДЕН ДЕН! Със здраве да посрещаш още дълги, дълги години нови рождени дни, бъди много щастлива, прави другите щастливи, приемай и дарявай много любов!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!