RSS

вторник, 13 септември 2011 г.

Приключенски календар

Много обичам да правя изненади - малки, големи, но все приятни. Носи ми голямо удовлетворение да зарадвам някого без да подозира. Затова все стоя по нощите и майсторя по нещо. И съвсем незаподозряна, накрая виждам блестящите очи и радостната усмивка на изненаданият човек... Чувството е неописуемо! 
Защо ви занимавам с всичко това? - заглавието го подсказва, но да пристъпим по темата -  Календар/че - Седмица 5 от играта на Hobbisimo. Няма да крия, че това беше седмицата, която ме затрудни най-много. Темата много ми хареса, тъй като никога до сега не съм правила календарче. И започна великото умуване, не исках да е обикновено, исках в него да има живот. Имах няколко идеи, които докато обмислях, видях, че някой ме е изпреварил :) Но така става, който много мисли! И за да има разнообразие в календарчетата, реших да на правя Advent calendar. Това са онези специални календари, които служат за отброяване и отпразнуване на дните до Рождество Христово. Повечето календари от този тип са ни познати като правоъгълни кутии с малки отварящи се прозорчета. В днешно време има такова изобилие и разнообразие от тях, че децата в това време на годината са особено щастливи. 
И кой казва, че ние големите не можем да отброяваме дните до Коледа с подобни календари? Моят е предназначен за вече пораснали деца, които по детски се радват на всяка бонбонка. Освен шоколадови бонбони в кутийките съм сложила и по едно позитивно послание за всеки ден. Дори вече знам, кой ще стане притежател на този календар :) 

С тази публикация слагам КРАЙ на Горещото лято на Hobbisimo. Искам да им благодаря още веднъж за прекрасната игра, която организираха, за горещите теми, които ни провокираха да следваме, за страхотните награди и най-вече, за забавлението, което ме следваше с всеки проект. За мен беше невероятно удоволствие да се включа - всички проекти заслужават внимание и са наслада за сетивата, така, че ако в предстоящите зимни дни ви стане студено сетете се за Горещо лято и надникнете в блога на Hobbisimo.






7 коментара:

Miss Emerald каза...

Много, много ми хареса идеята ти календар! Чудесно е, че си помислила за едно пораснало дете! Ще донесеш много радост и положителна емоция на получателя му!

kami_bonbona каза...

Страхотна идея, много ми харесва :)

Veselina каза...

Чудесен календар и прекрасно реализирана идея! Поздравления!

Em каза...

Ах, че е хитро! Много ми харесва тази идея!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Страхотна идея, Катя, а пък изпълнението - перфектно! Направо си представих как 24 дни подред бъркам и отварям чекмедженца....Пропуснала съм много твои неща, на които сега се възхитих ...Причината - страшна липса на време!
Благодаря за топлия коментар в моя блог, радвам се, че са ти харесали нещата! А двете принцеси са моята най-голяма радост и гордост!
Поздрави и приятна вечер!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Пропуснах да напиша колко много ми харесва визията на твоя блог - много нежна , пъстра и свежа!

Валя каза...

Страхотно е!Тайничко се надявам, че ще е за мен;)въпреки че вече изядох 24 бонбона предната Коледа:))

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!