RSS

понеделник, 17 октомври 2011 г.

Размяна на картички

Есен е, а днес дори на зима напомня :) Четейки блоговете, разбирам, че студеното време е повод за нови проекти при повечето от вас. Уви, за мен и студеното време не се оказа подходящо, да се задържам повече време в къщи. Между работата, курса по испанки и народните танци, време за картички почти не остава. Какви ти картички, аз две публикации пиша цяла седмица! Е не се оплаквам, някой ден ще си открадна малко време и ще сътворя нешо.
С подобаващо закъснение все пак успявам да публикувам картичките, тази, която получих и тазикоято изпратих послучай Международния ден на правещите картички - 1 октомври. За първи път участвам в подобна размяна и веднага щом видях на кого трабва да изпратя картичка, започна едно чудене - какво точно ще се хареса на Вели/Green-Eyed Girl С интерес прегледах творчествот й, и тъй като се затрудних да определя кой е любимият й цвят, реших да не се ограничавам само с един цвят в картичката. Моделът, който направиех е картичка с джобчета, отдавнаа исках да го пробвам. И въпреки, че има какво още да се желае по изпълнението й, тя е успяла да изпълни мисията си - да зарадва и усмихне получателката си.

А това е картичката, която получих от Яна/Pink_and_Blue .И въпреки, че пристигна след празника, успя да ме зарадва и усмихне. Много ми хареса, още повече, че техниката изонит е далечна от мен и се възхищавам, на всякакви творения, продитувани от нея. Благодаря ти, Яна! 
Ако има нещо, което да добавя като забележка, е че картичката не беше надписана. Може да е по основателни причини, но едно пожелание, би ме трогнало още повече :)
Това е от мен за сега, успешна и по-топла седмица на всички!

1 коментара:

Miss Emerald каза...

Много добро решение си взела за картичка, отправена към Вели! На мен много ми хареса, сигурна съм, че и тя ще й се е зарадвала! А ти си получила едно наистина красиво творение, съжалявам, че си била малко разочарована от липсата на пожелание, но не знам дали Яна не е помислила, че само картички си разменяме? Най-добре тя да каже!
А на теб пожелавам много усмивки, положителни емоции и... тропни едно хорце и заради мен! Напоследък се замислям колко много ми липсват народните танци и дали след време, като порасне още малко принцесата, да не подновя тези занимания, които изоставих много, много отдавна!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!