RSS

вторник, 6 декември 2011 г.

Закъсняла почерпка

Преди повече от два месеца заявих желанието си, да ви почерпя скромно, но от сърце, послучай моят рожден ден. Както се казва, по-добре късно, отколкото още по-късно...
Очевидно доста съм ви затруднила, след като никой не предложи вариант за отпразнуване на юбилеен рожден ден. Може би поради факта, че повечето от вас са убедени, че непланираните събития се получават най-добре, или пък защото много от вас си мислят, че юбилея не е нищо специално. И въпреки, че има още много време до следващия ми рожден ден, щеше да е добре да събера и вашите идеи и мнения по въпроса, но мисля, че ще се справя и сама :)
Все пак, имаше една дама, която ме подкрепи и заяви първа желание, че ако й хрумне нещо, веднага ще го сподели - Тони, Miss Emerald. Тони, искам да ти благодаря за подкрепата, за хубавите думи, за всички, коментари и оценки. Ти си изключително положителен човек и за мен, винаги е приятно да разбера, че си минавала през моето пространство. 
И както казах, нямаше човек, който да изпълни условията, но моето решение е да наградя двете момичета, които оставиха своите кометари под въпросната публикация. Тъй като Тони е първата, коментирала, тя ще получи, нещата от снимката, а на Ем ще изпратя изненада.

Момичета, благодаря ви, за пожеланията, те ме накараха да се усмихна и да се чувствам щастлива. Ще очаквам да ми пишете на k.kateland@gmail.com , вашите адреси, за да мога да ви изпратя изненадките!

На всички останали, които минавате през моя блог набързо или го разглеждате обстойно, които оставяте коментари и пожелания, от сърце ви благодаря! За мен е изключително удоволствие да чета всеки ваш коментар; голяма чест е да знам, че някой разглежда творенията ми и се вдъхновява от тях и се чуствам необяснимо щастлива, когато виждам вашето присъствие тук.
Благодаря ви!

2 коментара:

Miss Emerald каза...

Ах, Кате, първо ме разплака, а сега ме усмихна! Какви емоции само днес! И сега е време да ти кажа БЛАГОДАРЯ! Но тъй като обичам честността и да изпълнявам поставените условия, сега ще се опитам да си заслужа напълно наградата. Много отдавна ми дойде като идея, но покрай всички други дини, които съм понесла под мишници, все отлагах, а то колко време само е миналооооо! Ужас! Надявам се да ми простиш и да не остане лош спомен. Ето какво си мислех. Тъй като неплануваните празненства винаги се оказват весели, приятни, пълни с изненади, за това си мислех и не ти да организираш празнуването на юбилея си, а да го направят твоите приятели! Нека бъде пълна изненада за теб - мястото, датата, украсата, менюто, тортата. Всичко! Имаш страхотни приятели и съм сигурна, че ще успеят да те изненадат и приятно, и зашеметяващо, и запомнящо! Е, това е от мен! Дойде ли ми нещо друго в главата, ще го споделя с теб и няма да отлагам този път! Поздрави и много усмивки от мен!

Katya Kovacheva каза...

Тони, съжалявам, че съм те разплакала или наатъжила, не е било това целта на предната ми публикация. Искрено се радвам, че тази те е усмихнала. Няма нужда да ми благодариш, съвсем честно си спечели "почерпката", така, че аз ти благодаря! Самото желание е не малка част от свършената работа, така, че не мисли, че тая лоши чувства, дори напротив. Искрено се възхищавам да възмоността ти да вършиш толкова много неща, с такъв позитивизъм и усмивка и на умението ти да намираш винаги време за коментари под моте публикации! Благодаря ти!
Идеята, която си предложила е чудесна, може би така ще се получи наистина незабравим празник, но като една перфектционистка, обичам винаги да изпипвам всичко и да знам, че е съвършено, за това не мога да обещая, че ще я последвам изцяло. Но очевидно идната година ще е изпълнена с промени, свързани, както с мен, така и с обкръжаващата ми среда, така, че нищо не се знае :)
Благодаря ти отново! Драсни едно мейлче с адреса, на който да ти изпратя изненадката.
Усмивки и прегръдки от мен!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!