RSS

събота, 31 декември 2011 г.

Коледни чудеса

Тази година, подготвяйки коледните подаръци следвах мотото - "да подарим нещо, направено с любов". И така, в къщи отворихме малка работилничка, сестра ми започна по-отрано с подготовката, плетейки ефирни и разноцветни шалове (снимки, на които не успях да направя), с нейна помощ направихме няколко колиета и накрая остана моята самостоялена част.
Всички познавате онези прозрачни вълшебни сферички - преспапиетата. Взех едно празно преспапие и се заех с разкрасяването му. Според мен се получи приказно вълшебство, но вижте и вие:


С преспапието ще се включа при:

Поредно предизвикателство, отправих към себе си с една рамка за снимка, която декорирах, както на мен ми харесва. Като за първи опит мисля, че и тя се получи добре.
Рамката и гердана, отиват, при Arty Mark - Игра 30, Подаръци ще има
Тук може да видите и гердана в преливащи зелени тонове.

Това е и последната ми публикация за тази година. С нея, искам да благодаря всички вас, които се отбивате тук да почерпите идея или просто да видите какво ново съм направила; на всички вас, които оставяте окаражителни коментари и така ме карате да се чувствам по-щастлива; на всички вас, които нямате време и възможност да коментирате, но въпреки, това намирате време да се отбиете при мен. Искрено се надявам престоят в моето местенце да е бил приятен и полезен за вас, да ви е заредил с повече положителна енергия и да ви е усмихнал по-широко.
Пожелавам на всички ви една по-добра, по-успешна, 
по-здрава Нова Година, изпълнена с искри в очите, 
радост на лицата и много любов в сърцата. 
Нека всичко, което правим, да бъде обвито с любов. 
Бъдете здрави и щастливи!

3 коментара:

Deni каза...

Рамката много ми харесва!Весели празници!

Miss Emerald каза...

Кате, Честита Нова Година! Нека бъде здрава и ползотворна, нека донесе на теб и близките ти много хубави емоции и преживявания, нека бъде вълшебна и незабравима!
Преспапието е не само снежно, но носи в себе си и уюта и топлината на Домът! Рамката е просто страхотна! Герданът също! Ти ли го направи?

Donika каза...

Честита НОва Година и на теб Кате, много радост и вдъхновение да ти донесе! Много красиви неща си направила, Аз винаги съм си мечтала за преспапие, чудесно се е получило. А рамката е страхотна , сигурна съм че си зарадвала всички с тези красоти:-)Благодаря ти, че ги включи в играта!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!