RSS

петък, 6 януари 2012 г.

ТОП картички за 2011

В началото на 2012, време е и аз да направя класация на моите картички. По инициативата на Debby, това трябваше да е Топ 5. Трудно мога да отлича само 5 от тях, всички съм ги правила с много желание, етусиазъм и чувство, затова и всички са ми скъпи. Но когато разглеждах за пореден път колекцията си, тези ме докоснаха най-силно.
Представям ви моят Топ 5, 
който претърпя развитие и стигна до Топ 11 :)







 

Това е моята ТОП класация за 2011! А ако трябва да определя моята 2011 година - то тя беше цветна и различна, каквито са и картичките ми!

3 коментара:

debby4000 каза...

Oh what a lovely collection.
Thanks for joining My Favourite Cards.
luv
Debby

Albena Weibel каза...

Прекрасни картички! Голяма красота! Браво!

Lionelsa каза...

Пожелавам ти догодина да ти е още по-труден избора на ТОП5! Картичките ти са много цветни и носят много топлина.

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!