RSS

неделя, 22 януари 2012 г.

Многопластова картичка за рожден ден

Напоследък, в който и блог да надникна все чета: Рожден Ден. Какво лошо, има рожденните дни са хубаро нещо, особено, когато са на близки хора. И за да съм актуална, ви представям и аз една картичка за рожден ден. Моделът е един, от многото, които бях отдавна запланувала да направя и все не смеех. Мислех си, че ще ми отнеме прекалено дълго време. Но ето, че му дойде времето, поводът е няколко месеца назад - рожденният ден на баща ми. Понеже не можах да измисля някаква гениална изненада, реших картичката да е нестандартна.
Самото оформяне на картичката, не ми отне много време, но липсата на подходящи дизайнерски хартии, ме измори доста. В карайна сметка се получи една семпла и изчистена картичка. Това е една картичка, която може да побере солидно количество пожелания, аз написах моите, на гърба й :)


Картичката е подходяща за няколко предизвикателства, затова я включвам:
Party Time Tuesday - #51, Happy Birthday
All That Scraps - Blue, Brown and tan

5 коментара:

Wendy каза...

Fab kinetic card Hun I love this card shape thank you for joining us at whimsy challenge for our blue and brown theme.



Wendy DT whimsy stamps

Ani каза...

Страхотна е! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Whimsy Stamps - Blue & Brown и успех! Ани

Miss Emerald каза...

Семпла, изчистена, но заредена с много любов и сигурна съм, че и с най-хубавите и сърдечни пожелания! А пък и наистина човек може да напише много, много пожелания, които да компенсират липсата на подходящи дизайнерски хартии!

Donika каза...

Кате картичката ти е много интересна и е в моите любими цветове. Много ти благодаря за участието!

Tracy каза...

Soooo fun! What a fantastic birthday card. These colors worked out perfectly too. Thank you for joining us at All That Scraps!!
Tracy

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!