RSS

вторник, 24 януари 2012 г.

Приказка за Картичкофурии

Днес ще ви разкажа приказка, за едно вълшебно място, намиращо се не през девет планини в десета, не през десет гори в десета, а тук до нас - на един "клик" разстояние...

Преди не много години /4г./, в един близък град /Варна/, една моя приятелка - Принцеса, получи предложение за женитба, от своя Принц. Еуфорията бе толкова голяма, че завладя цялото кралство и околията. Моя милост, като добра приятелка, се вълнуваше повече от колкото трябва :) Искаше да знае всичко, за приказните сватби... 
И така от дума на дума, от форум на форум, от статия на статия, попаднах в една прекрасна градина. Освен, че беше приказна и обагрена с много цветя, тази градина не беше обикновена - в нея се сливаха красота и изящество, багри и ухания, усмивки и веселие, емоция и топлина, магия и любов... Това беше градината на Феите, нарекли я бяха Картичкофурии. Разхождах се от леха на леха, разглеждах всяко едно цвете обстойно и прецизно и се наслаждавах на цялата неземна красота с месеци наред. Тук бяха засяти толкова причудливи цветя, за които дори не бях подпзирала, че човешка ръка може да посъди. Гледах и гледах и пак гледах и през цялото време се питах: "Как е възможно, дори фея, да създаде такива цветове?" "Как може да съществува такава неземна красота, създадена от една човешка ръка?" "Дали и аз, някой ден, ще мога да създам подобни цветове?" 
Очите ми и мислитеми останаха в тази градина... Принцесата и принцът се ожениха и заживяха щастливо, а аз започнах все по-често да посещавам мястото на феите. След всеки път се чувствах по-заредена и по-уверена, докато един ден, взех подръчните ми средства и сътворих първата си картичка:
Вярно е, че не беше красива и изящна, като на феите, но всеки малък детайл от нея, беше минал през моите ръце, всяка извивка и всяко сърчице, бях изрязала само с ножички и бях вложила толкоова много любов. Гледах това грозно патенце, което лично аз виждах като лебед и си мислих, дали ще мога да го превърна в истински, горд лебед някой ден.
Не спирах да посещавам приказната градина, черпих вдъхновение от там, учих се от там и пак от там откривах нови приказни светове... 
Феите ме научиха, че преди всичко, важна е емоцията, която влагаш в сътворения проект, важно е прецизното и точно изпълнение, важна е чувството и вдъхновението, което този проект предава на околните, важна е красотата, която струи от него, важно е и едно съвсем човешко качество - коректността, лоялността и честността. С плахи стъпки, като току-що прохождащо дете, започнах да навлизам е света на феиите, там започна да ми харесва толкова много, че всеки ден правех план за поредния проект, който ще осъществя. Времето все не стигаше, а проектите се трупаха. Благодатение на феите, някои от тях се появиха на бял свят и зарадваха, своите притежатели. Благодарение на феите, се престраших да открия себе си и да започна да изразявам емоциите си чрез хартията... Затова тази градина ми е толкова ценна и с такова внимание я посещавам и до днес.
Щастлива съм, че тази приказна леха, се разраства с всеки ден, щастлива съм от инициативите, които подемат феите, а именно размяната на картички, представянето на отделните творци, безкрайно полезните рубрики "Как да си направим...", табло с обяви и толкова съм радостна, че макар и рядко успявам да се включа във вдъхновяващите предизвикателства.
И може би, за напред, в тази цветна градина, освен всички красиви произведения, искам да видя, повече съвети,  които са полезни на начинаещия крафтър - като започнем, от лепящите средства, които използваме, минем през видовете печати и тяхното използване, през брокатите и кадифето, и тяхното нанасяне и стигнем до релефа. Със сигурност и подробното представяне на различните видове машинки и техните части, би ме заинтригувало. Бих препоръчала, да продължите с представянето на картичкофеите, защото наистина е много приятно да научиш подробности за всяка една от тях.
За завършек съм оставила пожеланията - най-напред към двете най-важни феи, които поливат и отглеждат прекрасната градина:  

Деси и Марияна, 
колкото и банално да звучи искам да ви пожелая да сте живи и здрави, защото няма по-ценно нещо, от това; да ви пожелая да сте много обичани и обичащи, за да се наслаждаватена живота; да сте много щастливи и усмихнати, защото няма нищо по-хубаво от една искрена усмивка!

На това приказно място - причудливата цветна градина - 
желая да се превърне в парк, с още по-пъстри и фантастични лехи, с много посетители, които да разпръскват вдъхновение и положителни емоции,  с още феи, които да споделят сътворената красота!

На вас вдъхновяващи феи - 
пожелавам да бъдете неизчерпаем извор на красота, вдъхновение и идеи и нека всеки пореден проект, бъде по-блестящ и по-стойносте от предишния!

Честит Рожден Ден, Картичкофурии!



3 коментара:

Miss Emerald каза...

Кате, приказката, която си разказала е много интересна и караща човек да я изчете на един дъх! Много интересна, завладяваща и пълна с вълшебство!

Esi каза...

Кате, много ми беше приятно да прочета тази приказка.

*щурчо* каза...

Толкова е истинска..-прочетох я на един дъх..

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!