RSS

сряда, 25 януари 2012 г.

Предай нататък.....усмивка

Здравейте, феички!
Само един ден ви оставих без надзор и сте започнали с пълна сила инициативата Pay it forward. За миг си помислих, че няма да има при кого да се включа, но ето, че успях :)
От давна съм хвърлила око на тази, така позитивна и толкова радваща инициатива и докато миналата година, само се наслаждавах на подаръците, които получавахте и изпращате, тази година ще съм от активните :) Много ми харесва посланието - това, което получиш, петкратно да дадеш...
С удоволствие, моите ръчички ще измайсторят нещо, специално за първите пет, които оставят коментар под този пост. Защото какво по-хубаво от това, да дариш усмивка. Ще се постарая да се вместя в рамките на годината и да зарадвам, тези от вас, които пожелаят.
А за да се продължи веригата, вие на свой ред, трябва да продължите играта, като публикувате подобен пост и на вашия блог и изпратите подаръчета направени от вас, на още 5 човека... 
Така ще имаме, повече зарадвани хора и повече усмивки, а нали усмивките били заразни  :)
И понеже асоциирах картинката с една уникална българска песен, поздравявам ви с нея и ви призовавам:
Давайте, давайте от себе си по нещичко - 
само така, животът ви ще е изпълнен!
Желая ви спокойна вечер и една очарователна и красива сутрин!

10 коментара:

Borqna каза...

Скъпа Кейт,
Много бих желала да получа твоя картичка! И макар да се записах вече (на 2! места) - не мога да устоя на изкушението -
Записвам се и тук!

Katya Kovacheva каза...

Боряна, много се радвам, че моите картички ти харесват! С удоволствие ще направя картичка и още нещо, за да те изненадам! Ще чакам да ми пратиш адреса си и когато съм готова с изенадата ще получиш и пратка :)

Valchen каза...

Привет, бих искала и аз да се запиша при теб, въпреки че се записах още при няколко момичета!

Katya Kovacheva каза...

Привет, Вале, много се радвам, че си решила да се запишеш и при мен :) С радост ще те изненадам, с нещо ръчно направено от мен! Ще очаквам адреса ти на майла :)

Missy каза...

Привет и от мен Кейт.Как съм пропуснала тази хубава инициатива незнам, но по-добре късно, отколкото никога, нали :)Няма да успея да направя нито една картичка, но със сигурност ще предавам усмивки.Аз картичка не искам, но усмивки-със сигурност!!! Тренирай всеки ден :)дори с риск да получиш мускулна треска на лицето.
Целувки .... и много усмивки !

Katya Kovacheva каза...

Привет, Гале! Няма не искам тук :):):) Щом си се записала,ще получиш нещо направено от мен и естествено усмивки :)Идеята на играта е точно да се донесе радост на 5 човека, така, че не е нужно да правиш картички, важно е да зарадваш 5 човека с нещо направено от теб, с много любов, а те от своя страна да продължат веригата, за да има повече зарадвани хора!

Toni каза...

Както казах по-рано днес, пак съм проспала нещо, не знам къде блея:) Записвам се с голям трепет! Досега не съм участвала в подобна инициатива, но всичко си има първи път:)

Katya Kovacheva каза...

Добре дошла в моето местенце, Тони! Радвам се, че се записа, подобни инициативи носят само положителни емоции, така, че ще се постарая да те зарадвам :) Очаквам да ми пратиш адреса си на пощата.
Всички, които са се записали, не губете търпение, надявам, че скоро ще успея да ви зарадвам :)))

Didi Georgieva каза...

Ако не е много късно искам да се запиша и аз!Много ще се радвам ако получа картичка от такъв прекрасен човек като теб.

Katya Kovacheva каза...

Разбира се, че не е късно Диди. С удоволствие ще изпратя нещо изработено от мен, на един още по-прекрасен човек като теб :) В момента работя по нещата, точно за тази инициатива, така, че прати си адресчето, че в еуфорията, май съм го изхвълила :)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!