RSS

петък, 27 януари 2012 г.

Честит рожен ден, Феички!

Ето ме, отново! Днес се появявам задъхана, след голямото бързане :) Бързах, да завърша картичката, за рожденния ден на Картичкофуриите. Момичета, нали не си помислихте, че ще ви пропусна? Напоследък времето все ми се изплъзва и аз все го гоня :)
Но успях да реализирам идеята, която имах за вашата картичка. Тези, които са прочели моята "Приказка за Картичкофурии", сигурно се досещат каква ще бъде картичката за Фуриите. Точно така - исках картичката да е много цветна и шарена, какъвто е и блогът на Картичкофуриите; исках в нея да има фея, защото блогът е създаден от феи и съществува, благодарение на феи; исках да има и торта, защото, къде се е чуло и видяло, рожден ден без торта? Исках в нея да има и нещо, което правя за първи път, защото както споделих, първите ми опити за картички, са вдъхновени след разглеждането на Вълшебната градина. И новото е копчето, досега не съм използвала копчета в картичките си, а толкова ми харесва. Другото ново, което е предизвикателство и за мен, е картинката. То си и личи, че не се справих перфектно с оцветяването, моливите ми са съвсем обикновени, но пък ми беше приятно да опитам.
Време е пак да кажа:
                                         Честит рожден ден, феички!

Тук е момента, да благодаря на Картичкофурии - Деси и Марияна, за наградата, която ми от присъсдиха, за "Приказка за Картичкофурии". Момичета, радвам се, че съм успяла да ви накарам, да изпитате всички онези прекрасни чувства и емоции, които изпитвам аз, всеки път, когато ви идвам на гости. Истината е, че ако не беше вашата вълшебна страна, нямаше да ги има и моите картички. Още веднъж, ви благодаря за високата оценка и за оказаното признание! 
В предната публикация, ви показах, първата ми картичка,  а сега искам да ви покажа, картичките, с които за първи път участвах при Картичкофуриите... Има още много какво да уча, но затова го има този прекрасен блог и всички вас, феички :)

Усмихнат и творчески уикенд!

2 коментара:

Miss Emerald каза...

Кате, честита ти награда! Напълно заслужена, защото приказката, която написа за Картичкофуриите е прекрасна! А тази картичка просто грее! Внася толкова слънчево, празнично и вълшебно настроение!

Картичкофурии каза...

Много пъстра и весела картичка!
Благодарим ти, че ни поздрави за нашият рожден ден!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!