RSS

неделя, 22 януари 2012 г.

Експлоадираща кутийка и папирусчета - за Рожден Ден

Продължавам с рожденните дни... Поредният рожден ден, е на една 10-годишна госпожица. Поръчителка, беше майка й, която реши да я изненада с експлоадираща кутийка, а гостите на партито - с благодарствени папирусчета.
Да си призная, не ми беше лесно, да започна. Причината е, че досега никога не съм правила каквото и да е, за дете в подобна възраст. Минах през различни варианти и в процеса на работа, намерих правилното решение. Нали малките момиченца, все искат да ги възприемат като госпожици - затова, избягах от детските истории и се спрях на нещо по-изчистено.
Изненадата разбира се е била голяма, което мен може само да ме радва :)
Представям ви една експлоадираща кутийка и комплект папирусчета в лилаво:




Ще включа кутийката в следните предизвикателства:
Party Time Tuesday - #51, Happy Birthday

15 коментара:

kenli каза...

Превъзходни изненади си сътворила!Идейно, красиво изработено....но най- ме впечатлиха малките папирусчета!Браво на теб!
Един съвет, когато участваш при Картичкофуриите за рожденният им ден, трябва картичката или проекта да участва само там, в никакви други предизвикателства. Така, че си прецени къде да я включиш. Поздрави от мен!

Katya Kovacheva каза...

Багодаря, Делянка, за комплиментите и за уточнението! Явно ми е убягнало условието на Картичкофуриите. И тъй като от някои предизвикателства, не мога да я изтегля, ще помоля Картичкофурии, да не вземат в предвид моето участие! Успешна седмица!

kami_bonbona каза...

Кате поздрави и от мен!Много ми харесва кутийката, а лилавия цвят стой чудесно на млада госпожица :))

Albena Weibel каза...

Много красиви неща си сътворила! Чудесни са! Внасят много свежест и настроение!
Успешна идна седмица и сърдечни поздрави!

Мила каза...

Много готино е станала кутийката - идеята с тортата е супер :)

Miss Emerald каза...

Кате, прекрасно решение си взела за една 10-годишна госпожица! Това е една преходна възраст при тях, когато не върви да им направиш нещо супер по анимационному, нито пък са достатъчно големи за по да ги нарека сериозни картички, а са някъде по средата! Справила си се страхотно и си съчетала и чувството им, че вече са попораснали и свежестта на детското! Браво!

isi каза...

Уау !!прекрасна изненада и папирусите са страхотни..

Veselina каза...

Много красива и очарователна кутийка, а и папирусчетата са много красиво декорирани! Тортичката е много сладка, всичко е страхотно!

Dawn Mercedes каза...

what a masterpiece! Thank you for joining the Party Planners this week at Party Time Tuesdays!

Creations каза...

Много нежно и красиво е станало всичко! Чудесна изненада и за рожденничката и за гостите

Paige каза...

Amazing! Stunning! So exquisite! Thanks for joining us at PTT!

Анонимен каза...

благодаря ти кате!!!!!!!! Да това беше изненадата за моята дъшеря само да бяхте видели звездичките в очите и когато отвори кутийката!!!!!!!а гостите и казаха само уау колко са хубави!!!!!

диди каза...

а отстрани на листчетата в тортичката децата и написах свойте пожелания

Katya Kovacheva каза...

Диде, много съм щастлива, че съм допринесла, поне малко, за блясъка в очите на Вики, радвам се, че съм оправдала и твоите очаквания!

Katya Kovacheva каза...

Момичвета, благодаря ви за милите коментари, карат ме да чувствам, че това, което правя има смисъл, и всеки един ваш коментар ме усмихва, все повече! Страхотни сте! Поздрави и усмивки за всички :)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!