RSS

вторник, 7 февруари 2012 г.

Детска картичка за Рожден Ден

Преди няколко дни, едно слънчево малко дете, порасна с още една годинка. Малката принцеса, се нарича Александра и е най-слънчевото и прекрасно дете. Усмивката й, спокойно замества слънцето в тези мразовити дни. Тя е толкова искрена, толкова истинска и толкова пленителна, че погледне ли те, с този мил и слънчев поглед, няма как да не й отвърнеш с усмивка. За това малко съкровище, направих една също толкова слънчеваа и шарена картичка. На моменти си мислех, че е прекалено шарена, но нали идеята е тя да пасва на човека , за когото е предназначена. Така, че имаме весело дете и пъстра картичка. 
И въпреки, че е още малка и предпочита играчките, пред картичките, аз съм от хората, които държат на картичката към подаръка :) А зная, че майка й грижливо ще ги пази някъде и ще й ги покаже, като порасне. Лично аз, пазя всяка картичка, която получавам и ми става много мило, когато ги преглеждам отново и отново, нявяват хубави спомени...
Мики и Мини Маус са любимите герои на детето, затова присъстват на картичката :)


А ето и опакованият подарък, малко по-шарен от колкото си мислих, но пък весел. И акцент върху цветето :)
Мисля да включа картичката при Картичкофурии и предизвикателството, зададено от Мария, #102 - Репродукция. А вдъхновение за нея, получих от този блог.

3 коментара:

arcadia каза...

Сладка, веселка и пъстра детска картичка си направила, Кате! Поздравления!

Mia каза...

Чудесна картичка! Сигурна съм, че малката Алекс ще я хареса!

Miss Emerald каза...

Пъстрота, веселие, празничност, усмивки - всичко това излъчва твоята картичка! По описанието за малката госпожица съм сигурна, че картичката и подаръка са точно за нея!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!