RSS

четвъртък, 1 март 2012 г.

Баба Марта бързала...

...Бързала и за малко да не успее да ви покаже, какви мартенички вързала :) Спирам се, за секунди, за да ви поздравя с днешния хубав празник и да ви пожелая да сте бели и червени, румени - засмени! 
Всъщност всичко, което исках да ви пожелая, открих случайно в едно прекрасно стихотворение, чийто автор е Валентин Йорданов. Насладете му се и дано Баба Марта да помогне, поне част по желанията ви да се сбъднат!
 
Дойде съвсем обикновена,
нарамила една торба.
Примоли ми се да поседне
и като слънце засия.

Не я познах. Старица ведра.
Но щом в торбата бръкна тя,
извади Пижо, после Пенда
и на ревера ми ги закопча.

"Бъди усмихнат - тя ми рече -
Аз нося здраве и любов!"
Е, няма как, познах я вече,
щастлив от този благослов.

Самата Баба Марта мене
със мартеница ме дари...
И като Слънце аз ще светя
през всички идни нейни дни...

Надявайте се, тя ще дойде
и вас ще ви дари с любов.
Щом с мартеничка ви докосне,
ще закипи във вас живот.

И спомените сиво-зимни
ще се превърнат в минал сън.
Бъдете румени и силни,
смехът да е вълшебен звън...

Стихотворението не е мое, но следващите мартеници са мое дело и на сестра ми. Домашната работилница заработи на пълни обороти, защото пак поръчката беше в последния момент :) "Нямаме мартеници, трябва да ни изпратите." - Супер, само да не беше съобщено в събота в 18ч..... В Понеделник, положението беше овадяно и във Вторник, въпросните вече пътуваха на мисия :) Е, въпреки, че беше в последния момент, въпреки, че нямах досатъчно време, да развихря въобръжението си, съм много щастлива и доволна, защото всички мартеници, вече са продадени и са изпълнили мисията да донесат радост и късмет на своите притежатели!

Умихнат месец Март, желая на вас, 
изпълнен с повече слънце в небето и душата!

5 коментара:

Deni каза...

Браво, страхотни са! И количеството е внушително!Честита Баба Марта!

Мария каза...

Прекрасни са.От сега давам заявка за догодина, с по-голямо разнообразие

Katya Kovacheva каза...

Благодаря, Дени! А относно количеството - това е само част :)))

Katya Kovacheva каза...

Заявката се приема :) Започвам от сега да мисля за догодина.

Miss Emerald каза...

Кате, сега е мой ред да ти се извиня, че тоооолкова късно наминавам при теб, за да видя красотите, които сте сътворили и да ти честитя Баба Марта!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!