RSS

понеделник, 19 март 2012 г.

Осмомартенска размяна

Привет, фейчки!
Както винаги при мен събитията вървят със задна дата, но какво да се прави :) Жребият от Картичкофурии, определи моето късметче да е Rumelina, а аз да получа картичка от Dani.
За първи път попаднах в блоговете и на двете момичета и вече имам две вдъхновителки повече :)
За пореден път се убедих, колко е трудно да направиш картичка за човек, който срещаш за първи път. И тъй като не разполагах с достатъчно време да разгледам цялото творчество на Rumelina, хвърлих око на последните й няколко публикации и реших, че картичката, която ще й подхожда, трябва да е нежна и ненатрапваща. Надявам се, че тя отдавна е стигнала при нея и да я е зарадвала подобаващо, с усмивка за празника. 
Ето я и картичката:

С малко закъснение, бързам да ви се похваля и аз, с картичката, която получих от Dani. Тя е много свежа, зареждаща, със слънчеви цветове, а пожеланието ме накара да се усмихна. Дани, още веднъж много благодаря за чудесната картичка и затова че направи празника и седмицата ми, по-усмихнати :)


1 коментара:

Miss Emerald каза...

Мисля, че си успяла да доставиш на късметчето си много радост и празнично настроение с тази нежна и красива картичка!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!