RSS

понеделник, 19 март 2012 г.

Картичко - кутийка

Приключвам таз вечершните публикации с една картичко-кутийка. При модела ме отведе блога на Картичкофурии, а сега като гледам това е блога на Dani (от която получих картичка). Много си харесах този модел и си го оставих да го направя при първа възможност.
Както се досещате и тази картичко-кутийка е по повод празника на Жената. Времето напредваше, а аз все още не смогвах да приключа с всичко и в такива моменти важи с пълна сила поговорката: "Децата на обущаря, ходят боси." За малко, сестра ми да остане без изненада, но и с това успях (Добре, че за мама и за баба, подготвих по-навреме подаръците).Ориентирах се към свежите и жизнерадостни цветове, защото сестра ми е една енергична бомба и скучните неща ней подхождат никак. Едната вечер направих кутийката, следващата - основата за картичката; междувременно, купих и пълнеж за кутийката - обеци и на 8-ми Март, успях да я зарадвах рано сутрина. Тя въобще и неочаквала да й подаря нещо, но така е още по-приятно :) Много й хареса картичко - кутийката и цветовете и пожеланието и аз естествено бях истински доволна, че успях да я зарадвам!


Ще включа картичко - кутийката при Краси и нейното Хоби Предизвикателство №8 "Подарък за НЕЯ"

2 коментара:

Miss Emerald каза...

Кате, наистина така е най-приятно! Когато най-малко очакваш да получиш една приятна изненада! Много слънчева, жизнерадостна и заредена с много, много обич картичко-кутийка си направила за сестра си!

*щурчо* каза...

Със сигурност изненадата да получиш подарък за празник, когато не го очакваш е много, много приятна, а когато това е направено специално за теб с мисъл какво точно би те зарадвало, удоволствието е двойно!
Много весела, жизнерадостна картичко-кутийка си успяла да приготвиш!
Благодаря ти,че се включи с нея в Хоби предизвикателство №8 "Подарък за НЕЯ"

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!