RSS

понеделник, 19 март 2012 г.

Експлоадираща кутийка

Знаех си аз, че тези кутийки, ще ми спечелят доверието :). Сравнитено лесно се изработват, ефектът от тях е удивителен и винаги носят радост. По-сложната задача е да измисля всеки път различна експлозия, но за сега успявам :)  
Поредната такава, направих естесвено по случай 8-ми Март, за майката на моя колега. Доста преди празника ме посрещаше с въпроса дали няма да направя нещо и за майките. Естествено, че щях, но за известно време изпаднах в период, в който не ми се правеше нищо, та затова в последния момент се получиха всички изненади за празника на Жената, но все пак се получиха.
Бързо реших, че ще направя екслоадираща кутийка, но за цвета и съдържанието поумувах повечко. И така накрая се спрях на класическата комбинация за месец Март, бяло и червено. Освен това мисля, че това са цветовете, които описват съвсем точно двете страни на всяка жена. Бялият цвят изразва нежност, смиреност,  доброта; а червеният - страст, емоция, чувстава, плам. И понеже празникът на Жената не може да мине без цветя, естествено посъдих и цветчета в кутийката. Мисля, че се получи много нежна и стилна и макар изчистена, преления картон и капките роса, я правят блестяща. 
Реакцията на колегата, когато му я връчих, беше уникална :) В такива моменти си давам сметка, че има смисъл в това, което правя. Искрено се надявам, че и майка му е изпитала същите емоции при получаването й, а сега е ред и вие да я видите:


 

И тъй като цветето във вътрешността е ръчно изработено от мен, ще се включа в празника по случай рожденния ден на блога на Вили. Малко късно открих и нейния блог, но вече ще го следя редовно :)
Освен при Вили, ще я включа и при Краси и нейното Хоби Предизвикателство №8 "Подарък за НЕЯ"

4 коментара:

Miss Emerald каза...

Кате, много е нежна! И понякога не е нужно да има богата украса, защото самите материали, които използваме, придават достатъчно красота, бляскавост и очарование. Така, както се е получило и при твоята кутийка. Много ми хареса и цветето, което си направила, много е красиво и нежно!

Силва каза...

Чудесни са и кутийката и изненадата в нея! Поздрави!

Violet каза...

Споделям на 100% казаното от момичетата- чудесни са и кутийката и цветето. Благодаря ти за участието в предизвикателството ми. За мен е удоволствие. И да знаеш, може и аз да се пробвам някой ден да направя такава кутийка и виновницата ще си ти ;)

*щурчо* каза...

Кате, кутийката ти е наистина чудесна.И аз много харесвам този модел - наистина е ефектен. Присъединявам се към Тони, че не е нужно да е богато украсена- цветето, което сама си изработила й придава достатъчно нежност и носи посланието, което си искала ..
Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство №8 "подарък за НЕЯ"

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!