RSS

понеделник, 30 юли 2012 г.

Ближи си сладоледа

Много, ама много ми е горещо! 
Това откровение, предполагам не учудва никой :) Лято е, нормално е. Но когато жегата докосне мозъка ти и провали всички планове, никак не е приятно. Ето така, напоследък се чувствам - неработоспособна. Изоствила всички неотложн неща, предпочитам да стоя на хладно под климатика. Дори и плажа не е спасение за мен, защото и там след 9.00 става непоносимо.  Отдала съм се на почивка, до колкото тя е възможна в тези горещини.
Летния сезон тази година, за щастие, не мина и без гости. Още преди година се бях заканила, че от тук нататък, всички гости, които посрещам, ще ги очаква лятна изненада. И така за първите, не успях да се подготвя :), но за вторите, събрах малко сили и забърках един цветен, плодов и студен - сладолед!


Малката госпожица много си го хареса, а приветсвията към нея бяха за: "Добре дошла! Желаем ти ваканция, изпълнена със много веселба!"

Черпя ви и вас с по един плодов сладолед и ви желая изпълнена с прохлада и усмивки седмица!

2 коментара:

isi каза...

Чудесна изненада си спретнала! Мнооого вкусен сладолед...

Диляна каза...

Много готина картичка :-) Напълно съм съгласна с теб за жегите и плажа, единственото спасение е планината :-)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!