RSS

събота, 13 октомври 2012 г.

Картичкофурийска размяна

Здравейте, цветни приятелчета!
От месец не съм ви показвала нищо, но спокойно - всичко, всичко ще ви покажа, само имайте търпение :)
Като за начало ви приветствам, с новата украска на блога ми, повлияна от пъстрата есен навън. Този сезон е толкова различен и уникално красив. Заповча с отрупаните с листа дървета в зелен тон; после листата по земята стават все повече и във все поразличен цвят - от жълто-оранджево, до червеникаво-кафяво, докато накрая клоните на дърветата стърчат самотни, а земята е застлана с шарен килим... Тук там някоя птичка прелита и украсява самотните клони... В миг се изсипва есенен дъжд и след него листата стават тъмнокафяви и мокри. Поредният дъжд, отмива изгнилите остатъци от листа, а след него идва ред и на следващия сезон. Но да спра до тук, защото все още е есен и все още е цветно!
През първите дни от есента аз имам личен празник, който тази година, беше по-личен от всякога, но за него ще ви разкаща по-нататък. Още неотърсила се от емоциите на моя празник, дойде и праникът на всички, които с ръце и сърце правят картички. Този ден се чества през първата събота от месец октомври, тази година - 6-ти Октомври. И по стар картичкофурийски обичай, нашите феи от Картичкофурии, организираха размяна на картички. Без да се замисля, нито за миг, записах се :) И така, жребият определи, аз да бъда късметчето на Didi Georgieva. До сега не бях запозната с творчествота на тази дама, надникнах в блога й и макар, че от скоро се е присъеднила в блог пространството, е създала уютно местенце, където показва красивите произведения, които твори. Ако и вие като мен, сте пропуснали нейния блог, поправете грешката и надникнете, може да си харесате нещо или да се включите в играта, която организира Диди.
Диди се свърза с мен веднага след жребия да й изпратя адреса си. В последствие ме уведоми, че картичката ми малко ще закъснее, тъй като не е преценила времето. Нама проблем, самата аз често закъснявам със сроковете :) А и в случая не е важна точността, по-важно е желанието да зарадваш човека. У Диди, това желание е силно изразено. Аз завидях на себе си, че жребият ме "срещна" с нея и че точно тя ми изпрати картичка. Ще ми завидите и вие ... :)
Една седмица след празника, тръпна в очакване на своята картичка и всеки ден, когато пощальонката идва, я гледам с надежда. Днес тя идва и ми подава бележка с думите: "Има пакет за теб, но тъй като е по-голям, не го взех. Трябва да отидеш в пощата да си го получиш." На лицето ми огря усмивка. Нетърпеливо, след края на работния ден, се ескортирах до пощата и..... там ме очакваше ето това:
"Ама какъв пакет?" - казах си аз - "Това си е цяла кутия и то не каква да е - това е подарък!"
Отново се усмихнах, този път повече, взех кутията и нетърпеливо, като малките деца, закрачих с бързи стъпки към къщи. Направих една бърза снимка, на грижливо опакованата кутия и пристъпих към отварянето й. А отварянето й, предизвика поредица от усмивки по лицето ми; поредица от възклицателни, се изляха от устата ми и докато се усетя, всевъзможни съкровища излязоха от кутията:
 
Картичката, се оказа книжка :) Нежна, в един от любимите ми цветове, излъчваща красота, изящество и хармония, перфектно пасваща на моето АЗ. Когато разтворих книжката - Уау!
Посланието е толкова истински и искрено, извиращо от сърцето; а късметчето, ми изпълни душата!
В едно отделно пакетче, старателно надписано етикетче, гласеше: "Подаръче за Кати". Щом го отворих, стаята се озари. Пак усмивка - открих дъгата! ... И се почувствах прозрачна :))) Диди, беше разгадала вътрешното ми усещане.
Да не си помислите, че това е всичко? Съвсем не!


Цялата тази цветна феерия, ме очакваше в дъното на кутията. И отново - усмивки, усмивки и щастие!
Така успя да ме зарадва Диди, мисля, че ще се съгласите с мен, че чакането си струваше :) Подобни емоции не се описват с думи, но до колкото успях, се опитах да пресъздам настроението, което ми създаде тази изненада. Дано да съм успяла да споделя с вас, поне частица от радостта, която изпитах.

Диди, на теб искам да ти благдоаря отново. Ти си вълшебница, гадателка, носителка на щастие! Благодаря ти, че отдели от времето си, за да твориш за мен! Благодаря, че сътвори съвършената картичка за мен! Благодаря ти, за емоцията, старанието и ентусиазма, които си вложила! Благодаря ти, за подаръчето и за цветните изненади! Благодаря ти, за истинското послание и за предложеното искрено приятелство! Благодаря ти, че изпълни деня ми с цвят и го направи усмихнат и специален!












7 коментара:

kenli каза...

Ето това се нарича Щастливка! Толкова се радвам за теб! А както си описала и преживяването, дори аз се развълнувах! Адмирации и за Диди, че е направила всичко възможно, за да те накара да преживееш красиви емоции и да стопли сърцето ти! Аз две години участвах в тази размяна и останах много разочарована - едната година изобщо не пристигна картичка, а другата получих такава, но дори без послание. Останах дълбоко разочарована и от тогава не участвам в такива инициативи. За това казах по- горе, че наистина си щастливка и искрено се радвам за теб!

Katya Kovacheva каза...

Благодаря, Дилянка! Предната година и аз бях малко разочарована, тъй като картичката, която получих беше без послание, но реших, че момичето е нямало време :) Подобни инициативи са хубави и целта им е да носят позитивни емоции. Прати ми адреса си и обещавам, че лично аз ще те зарадвам, ако не по-рано, то поне за празника догодина :)

Didi Georgieva каза...

Мили момичета,благодаря ви от сърце за милите думи!Много съм щастлива,че съм успяла да зарадвам някого с моите майсторийки.Признателността е голяма!

Miss Emerald каза...

Кате, развълнувах се много приятно, четейки публикацията ти! Всичко съпреживях с теб и ми стана и на мен хубаво, защото някои сръчни ръчички са успяли да зарадват едни други сръчни ръчички и са донесли толкова хубави емоции, разнообразили са сивото и обикновено еднотипно ежедневие! Всичко е толкова красиво! Браво на Диди!

Katya Kovacheva каза...

Успя, успя и то много да ме зарадваш :) БЛагодаря ти!

Katya Kovacheva каза...

Тони, на живо всичко е по-красиво, но за съжаление не можах да уловя тази красота в снимките.

Toni каза...

И аз се заразих с емоции след тази публикация! Толкова чувствено си я написала! Шапка свалям на Диди, много щедра, мила и позитивна дама! Имам чувството, че се познаваме отдавна, а всъщност въобще не се познаваме. Браво, Диди, честито, Кати, радвай се още много на подаръка! И дай Боже всекиму:)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!