RSS

понеделник, 31 декември 2012 г.

Предай нататък - подаръци, Част 1

Здравейте феички!
В началото на годината се включих в инициативата Pay it forward. Имах ясна идея какво ще подготвя за хората, които се запишат при мен. Но все се успокоявах, че годината е пред мен, а с напредването й излизаха все нови ангажименти и така, докато не стана Декември и не се заех сериозно с изпълнението на задачката.
Тук е времето да благодаря на петте момичета - Боряна, Валя, Галя, Тони и Диди, които се записаха да получат нещо ръчно изработено от мен. Да си призная, в началото не мислех, че някой ще се запише, но момичетата ме изненадаха много приятно с проявеният интерес :) Момичета, благодаря, че проявихте нужното търпение и изчакахте цяла година, за да се подготвя, надявам се да съм успяла да ви зарадвам и да ви предам усмивка и добро настроение!

Ето и два от комплектите, които вече са при Боряна и Галя. Останалите, ще ви покажа, когато се уверя, че другите момичета са ги получили :)

Комплект ръчно декорирана рамка за снимка и картичка, за Борето
 Картичката
Включвам я при Краси
Хоби предизвикателство №29 "Декорирай само с ножичка, пънчове и шаблони" 
и при Двете Елши - "Коледа"


 Рамката за снимка

А това е декорираната рамка за снимка за Галя (в бързината пропуснах да снимам нейната картичка, но и тя е коледна).


Вече имаме две зарадвани дами, остава и другите три да си получат пакетчетата и ще ви покажа и техните подаръци :)

5 коментара:

Toni каза...

Чакам с нетърпение с какво ще ме изненадаш! Весело посрещане на новата година, много щастие и нестихващо вдъхновение!

Katya Kovacheva каза...

Тони, още преди празниците пуснах пакетчетата, но явно не навсякъде пощите са бързи :) Надявам се и твоето скоро да пристигне :) Прекрасна нова година ти желая и аз, изпълнена със здраве и положителни емоции!

*щурчо* каза...

Кате, весела и щастлива Нова година ти пожелавам! От сърце ти желая да си жива и здрава и много късмет!
Всичко, което си изработила е разкошно и аз много се радвам,че успя да се включиш в Хоби предизвикателство 29, зададено от Маги!

Маги каза...

Честита 2013!
Чудесни проекти! Благодаря ти, че се включи в Хоби Предизвикателство 29! :)

Borqna каза...

Честита Нова година!
Много радост, крепко здраве, късмет, любов и творческо вдъхновение!
Подаръците ти са великолепни -
"Моите" англичанки / от 365+1 /
ми оставиха коментар в блога, че имам страхотни приятели,за да получавам такива неща!..
Освен, че са чудесни проекти - ти успя и в зададения срок / за разлика от мен!/ - Всичко е въпрос на организация! - Браво на теб!
Успех!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!