RSS

вторник, 18 декември 2012 г.

Декемврийското приключение продължава

До Коледа остават само 8 дни :) Странно е, как неусетно минава времето, а напоследък ми се изплъзва толкова незабелязано. Сякаш вчера бяхме началото на Ноември, когато си мислех, как тази година ще започна от рано с подготовката за празниците... И така, плановете ми, както винаги се провалиха :) Закъснявам с всичко, но тази година, си имам едно работливо джудже, в лицето на сестра ми, която се включи в домашната коледна работилничка. Благодарение на нея, малко, по малко успях да наваксам. Не случайно, и в тази публикация споменавам сестра ми - за всичко си има причина. И за да ви създам и аз малко коледно настроение, което лъха от всички блогове, ще ви покажа изненадите, които подготвях всеки изминал ден, до момента.
Започвам от ВТОРИ, защото ПЪРВИ вече го показах ето тук :) 
Тази година, налага и съдържанието на изненадите да е различно, така, че ще се опитам да ви разкрия тези, които помня:

2 Декември - печени орехи и бадеми

3 Декември - шоколад от нашето детство :)

4 Декември - то е очевидно :), тук я впечатли повече опаковката, отколкото съдържанието

5 Декември - предложение за направа на коледни играчки, картички

6 Декември - задача да сготви шарана, традицията за Никулден и няколко подбрани рецепти

7 Декември - вързопче със сушени плодове

8 Декември - панорамна книжка

9 Декември - идея нямам каква е била изненадата за този ден :)))

10 Декември - билет за концерта на Кристина Димитрова и Орлин Горанов

11 Декември - дески коледни песни

12 Декември - основи за картички (които все още чакат да станат коледни катрички)

13 Декември - любимите й бисквитени топчета

14 Декември - коледни късмети, които чакат да бъдат нарязани и украсени


15 Декември - бонбон Chocoladoro

16 Декември - вафла (тук няма дата, защото я запилях някъде :))

Това са всички 16 изненади до момента. Останалите по-късно във времето :)
Оставям ви, с пожелание за усмихната и приятна предпразнична седмица! 
Вместо да прекарвате безмислени часове в обикаляне на магазините за подаръци, замислете се дали не можете да сътворите подаръци, с дъх на любов и аромат на чувства. Те са по-желани и по-истински от всички останали!

3 коментара:

Didi Georgieva каза...

Кати страхотни изненади си подготвила на сестра ти.Да ти кажа честно чак и завидях и съжалих че не съм се сетила за подобно нещо и аз.Но за другата година сериозно ще се замисля.А що се отнася за времето то май на никого не стига.И аз имам доста неосъществени проекти, но изобщо не предполагах ,че нещата които бях си напазарувала няма да ми стигнат доникъде.Мъжът ми дори викаше, че ще ги подмятам, и накрая ще ги прибера неизползвани в кутията, ноооооооооооооо те дори не стигнаха.Човек се учи докато е жив така че да се замислям по отрано и за престоящите празници които идват, че да не се изложа пак:))),

Katya Kovacheva каза...

Благодаря, Диди, изненадите наистина имат ефект! Явно аз нещо бъркам с времето :) Права си, че човек се учи цял живот и дано да се науча да си разпределям времето правилно!
Драсни ми един майл с адреса си :)

Borqna каза...

Прекрасна публикация! Чудесни изненади!
А тази, която направи на мен - бе невероятна! Страхотна!
Много ти благодаря! И картичката, и декорираната от теб рамка за снимка със естествени материали - и двете са много красиви! Благодаря ти от сърце! Пожеланията ти ме трогнаха!
Твоята картичка
/http://borqna-venkova.blogspot.com/2012/12/day-362-special.html/
ми даде тласък да направя една моя за Хоби предизвикателството, зададено тази седмица от Маги.
В тази връзка си мисля, че тази твоя картичка идеално пасва и ...
какво чакаш - включвай се!!
http://hobbychallenges.blogspot.com/2012/12/29.html
Успех, Кате!
Честита Коледа!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!