RSS

неделя, 30 декември 2012 г.

Бяла Коледа и една елха

Някой да не помисли, че тази година не съм направила нито една коледна картичка?
Напротив, понаправих, дори в домашната работилничка включих и сестра ми :) В продължение на няколко публикации ще ви покажа какво сътворих тази година, всички картички са отдавна изпратени, не за всички имам информация, че са получени, но се надявам, че пощите няма да ме предадат :)))
Какво да ви разкажа за днешната картичка?! Заглавието говори само :) Като започвах да я правя не бях сигурна дали елха или венец да образувам, но прецених, че елхата ще е по-сполучлива. Получи се тиха и бяла, семпла и ненатрапчива картичка, в унисон с празника. Насладете й се...
 
Ще я включа при Двете Елши - "Коледа"

Освен картичката, ще споделя с вас и едно клипче, направено от мен. Днес един изключително важен за мен човек, има рожден ден - моята прекрасна майка! Тя е изключителна жена - силна, истинска, раздаваща, обичаща, усмихната и неотразима, но преди всичко е Човек! За нея, мога да ви говоря много. Тя е от онези хора, които винаги работят. Тя не спира, постоянно нещо прави, постоянно иска да помогне, постоянно се грижи за нас. И въпреки, че вече сме достатъчно големи, тя не спира да се грижи и да се притеснява за нас; винаги е мила, винаги има решение за всичко, винаги дава съвети и насоки и винаги каквото и да направим, застава зад нас. Тя се бори, тя обича, тя вярва... За нея почивката, е да свърши нещо друго, от заниманието, което е правила до преди малко :)  Майка ми е орисана с една такава харизма, да печели хората около себе си. Тя е усмихната, идейна, изпълнителна. Може да реши най-трудната математическа задача, може да напише най-хубавото съчинение, може да изрече най-трогателните и милите думи, може да направи най-бляскавата и запомняща се изненада, може толкова много неща! И точно за това си я обичам, толкова много; възхищавам й се за това, което е постигнала и се гордея с нея!
Понеже не съм подготвила никакъв подарък, а и няма да бъда с майчето на нейния празник, съвсем спонтанно ми хрумна, че мога да я поздравя с музикална картичка. Ето я и нея:

1 коментара:

Мария каза...

Благодаря ти,Кате,за прекрасните думи.Аз сьм най-щастливата майка,с най-прекрасните деца.Обичам ви.


Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!