RSS

неделя, 13 януари 2013 г.

Коледни изненади за мен

Ето, че най-накрая успях да снимам и да ви покажа всички, красоти, които поличих по Коледа. Някои от тях, заради обстоятелствата и времето получих малко по-късно, но пък всички те ме зарадваха и ме направиха изключително щастлива. Това е времето, в което искам да благодаря и на трите дами Краси, Диди и Таня, които успяха да ме изненадат максимално.
Ще започна по реда на получаване на изненадите.
Първата, беше от Краси. Бях забравила, че очаквам от нея нещо и отивайки към оата си мислех, че пакетчето е от Таня, защото тя беше моето късметче от Картичкофурйската Коледа. Да ама не, изненадата беше голяма,когато на пакетчето прочетох Краси :) Този път, не изчаках да се прибера в къщи, направо отворих пакетчето и от там изкочи една красива и нежна картичка и едно късметче, което вещаеше "Щастие". Благодаря ти Краси, за приятната изненада!
Втората изненада, която получих е от Диди - една прекрасна и позитивна дама, която за пореден път успя да ме трогне. Това не е просто картичка, това е истинско писъмце за дядо Коледа. В него са желанията на Диди, които е зпратила към дядо Коледа и го е помолила да ми ги предаде за новата 2013. Картичката е много трогателна, а в същото време и мелодична, с двете прекрасни звънчета. Диди, сърдечно благодаря за страхотната картичка и невероятния жест на внимание!
Последната изненада, получих от Таня - тя беше моето късметче от Картичкофурийската Коледа.  Понеже не бях в града успях да взема писмото, чак след празниците, но си струваше чакането. Като видях картичката, си казах: "Уау, какво съвършенство!" Уникална е, толкова е приказна, блестяща, сияеща и създава едно прекрасно настроение и усещане за доброта и спокойствие. Благодаря ти, Таня, за уникалната картичка и личното отношение, накара ме да се чувствам безумно щастлива и доволна, че точно ти твори за мен!
Това са изненадите, които получих, а следващите публикации, ще се опитам да представя и моите творения, с които зарадвах някои от вас.
Желая ви усмихната и спорна седмица!

0 коментара:

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!