RSS

понеделник, 14 януари 2013 г.

Картичкоурийска Коледа и още нещо

Най-накрая и аз да ви покажа какво сътворих за Коледната размяна :) Късметът от Картичкофурийската Коледа, отреди аз да изпратя картичка на Дафи. Постарах се да прегледам максимално блога й. Нейните картички са изпъстрени с картинки и цветове, но мен не ме бива много в оцветяването, затова заложих на стандартните коледни цветове и елементи. Този път БГ Пощи не бяха на моя страна и забавиха доста от пратките ми, но все пак стигнаха до крайните си получатели. Преди седмица, Дафи си получи картичката, и което е по-важно, си я е харесала, така, че вече смело мога да ви я покажа. 

С тази публикация, ще ви споделя още една картичка и рамка за снимка, които изпратих на мой колега. Той също си ги получи със закъснение (този път, не по вина на пощите) но пък за сметка на това много си ги хареса.

И след като получателите са доволни, аз няма как да не съм щастлива и заредена са творя още красоти :)

2 коментара:

✿LemonBella✿ каза...

Кате, още веднъж ти благодаря за красивата картичка и милото пожелание, което ми беше написала! :
Би ли споделила тази снежинка с пънч или с шаблон е изрязана? Много ми харесва:)
Усмихнат ден!

Katya Kovacheva каза...

Радвам се, че съм успяла да те зарадвам, Дафи! Снежинката си купих готова от Гретас Артс, бяха 2 вида, едните са тези, а другите са дантелени, но предполагам, че е шаблон :)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!