RSS

сряда, 16 януари 2013 г.

Пожелай си нещо...

Знам, че Коледа отмина и вече всички ви е обзело вълнение за другите празници, които предстоят, но все пак ще ви покажа още няколко коледни картички :)
Тази серия е в нестандартни цветове и определено мога да я нарека лилава серия.
Първата картичка, сътворих за една приятелка, която от доста време, живее в Германия. Картинката, ми е подарък от Диди и мисля, че идеално пасва на коледното послание: "По Коледа се случват чудеса!"  . Истината е, че чудеса се случват всеки ден, трябва само да вярваме в тях и да им предоставим възможност да се случат. Затова намислете си нещо и го преследвайте до край!


Поредните две картички, са дело на сестра ми, която тази година успях да привлека в коледната работилница. Много съм щастлива и горда, че не й омръзна и се забавляваше истински. Освен картичките,  успя да сътвори и други сувенири, които аз от своя страна не успях да снимам :)
Ето едни от първите й картички, който лично на мен много ми харесват и ме зареждат с една такава бяла  тишина и спокойствие.



 Желая ви спокойна вечер и помогнете на желанията си да станат реалност!

4 коментара:

Didi Georgieva каза...

И аз съм съгласна с това което мислиш Кати.Чудесата се случват всеки ден, само трябва да повярваме и да отворим сърцето и душата си за тях!Паулу Коелю е казал:
Когато много силно искаш нещо, цялата вселена ти съдейства за да го постигнеш.
Поздравления за сестра ти, и за чудесните картички които сте направили.

kenli каза...

Много са нежни! Всичките! А глитерния ефект подчертава зимния им дух!

Katya Kovacheva каза...

Така е, Диди, благодаря ти :)

Katya Kovacheva каза...

Благодаря, Делянка!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!