RSS

сряда, 10 април 2013 г.

Осмомартенска размяна

Отсъствието ми тук вече осезаемо започва да се усеща. Тези от вас, които не ме познават, ще си помислят, че съм зарязала блога, та дори и нещата, които правя. Истината е, че напоследък съм доста неорганизирана, имам толкова неща да направя и в стремежа си, да отметна всичко не свършвам нищо. Не бих се отказала от местенцето, в което съм себе си! Всеки ден, ме тормози мисълта, че блога ми стои празен и нямам време да покажа новите си творения. Четно казано, не искам да ви показвам просто картички, старая се те да бъдат съпътствани с интересни истории.
Днешното заглавие е странно, но не съм се объркала! Знам, че вече сме Април, но ето, че сега успявам да ви покажа картичките, които подготвих и които получих, за и от Картичкофурийската размяна, послучай 8-ми Март. Интересно е когато твориш за непознат и когато получаваш от непознат. Така се случи и този път - не познавах нито дамата, за която трябваше да подготвя картичка - Невена; нито дамата - Мира/...Just Me..., от която получих такава. Или може би, Мира бях срещала някъде из пространството и неведнъж съм се любовала на нейните красоти, но странно как до сега бях пропуснала да стана неин последовател, затова бързо поправих тази грешка. Разглеждайки блога й отново, трепетно очаквах каква ли красота ще ми подготви. И да - наистина беше ми подготвила красота и прелест! Картичката й не пристигна навреме, но пък чакането си заслужаваше. Получих я в офиса и понеже шефът отваря пощенската кутия там, се промъкна през вратата със замислен поглед и куп писма. Погледнах го и си помислих: "Кво ли му става?" След като ми предаде служебната поща в него остана един плик, който той не искаше да даде. Показа ми го с думите "Какво е това?". Разбира се, че пликът беше адресиран до мен, хладнокръвно отговорих, че това е писмо до мен и го очаквам. А той разпитвайки защо го получавам на служебната поща и какво има вътре не спре да опипва плика, мислейки, че има пари :))) Успокоих го, че е картичка, а той с почуда отговори: "Каква е тая картичка?" Него го оставих в невидени, защото не е човек, който би се трогнал или впечатлил от подобно нещо.
Но за да не се чудите и вие каква е тая тежка и обемна картичка, вижте я...

 
Не знам как е разбрала Мира, че това синьо ми е любимо, но комбинацията с розово, толкова ме усмихна. Тази прелестна картичка, ми донесе много пролетно настроение, много вълшебство. Изпипана до най-малкия детайл, тя не ми позволи да откъсна поглед от нея, в продължение на няколко минути. Изключително бях щастлива, че получавам такава разкошотия. Сякаш, Мира ми беше пратила, пролетната фея и всичко около мен разцъфтя. Благодаря ти, Мира, че направи завършека на деня ми очарователен, усмихнат и изпълнен с много приятни емоции!

След като ви споделих какво получих за празника, време е да покажа и какво изпратих аз. Както казах, жребият определи този път да изпратя картичка на Невена. Признавам си, не бях я срещала до този момент и не познавах творчеството й. Преди да започна да правя картичката за нея, обстойно разгледах блога й. Не можах да разбера кои са любимите й цветове, затова взех решение, картичката да бъде в типичните мартенски цветове - бяло и червено. Моделът съм си го харесала отдавна. Исках картичката да е нежна, да носи късмет, да има цветя и да е елегантна. Получи се, според моите представи. Като допълнение към нея, добавих едно направено от мен колие-мартеница (но пропуснах да го снимам). Въпреки, че се постарах да ги изпратя навреме, пощите не пропуснаха да ги доставят със закъснение. Но в крайна сметка, пристигнаха  при получателката си и тя е доволна. Сега ви оставям да видите и самата картичка.




0 коментара:

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!