RSS

неделя, 14 април 2013 г.

Прегръдка за вдъхновение



В повечето случаи, картичките, които създавам, са за някого. Обикновено, всичко това се случва в последната секунда. Едва излязла изпод ръцете ми, картичката, потегля към своя притежател, без да съм успяла да й се нарадвам. Затова в малкото време, което ми остава преди предаването, картичката претърпява солидна фото сесия. Често, приятели ме питат: "Защо си я снимала сто пъти?" и моят простичък отговор в такива случаи е: "Ами, за да й се нарадвам!". Нали знаете, човек трудно се разделя, с  нещата, които е създал... 
Но има и такива картички, които създавам просто така - без повод, без причина; в момент на внезапно връхлетяла ме емоция и вдъхновение. Тези картички си остават при мен за по-дълго. Наредени пред мен на бюрото ми, те чакат да открият точния си притежател. Така остават с дни, докато не им се нарадвам хубаво; после ги премествам на етажерката, където е колекцията с последните ми произвения. Картичката, която ще видите днес е от тия, които са правени в прилив на емоция, без конкретна причина. Всъщност това беше поредица от картички, които направих в рамките на няколко дни. Една, от тези картички, ми стана любима; получи се толкова близка до моята същност, че съзерцавайки я, се вдъхнових да напиша и стихотворение. Сега, като я гледам и като чета стихотворението, съм на мнение, че се допълват взаимно и ще бъде немислимо, картичката да стигне до притежателя си без текста, вдъхновен от нея.

 Прегръдката

Във радостни и трудни дни,
не искам друго, просто прегърни ме;
със нежност ти ме обгърни,
животът, че е хубав покажи ми!

Прегръдката, ме кара да политам 
и да споделям радостта си;
прегърнеш ли ме, чувствам се по-силна,
без думи ти споделям обичта си.

Когато тъжна съм и страдам,
единствено, прегръдката, ми стига.
Не ме разпитвай, кой и как ме наранява,
а прегърни ме истински и силно!

Безмълвна, в твоята прегръдка, да остана,
                                         съзнавайки, че има рамо,
                                            в което мога да се сгуша
                                             и тихо на живота песента да слушам.

                                            Прегръдката е дар прекрасен, 
                                            не знаеш колко ценна е за мен.
                                        Когато нещо е неясно,
                                        не ме разпитвай - 
                                       прегърни ме, за да оцелея!




Прегръщам ви и ви желая една усмихната Неделя!

4 коментара:

Валя каза...

Страхотно стихотворение си сътворила! Прегръдки и от нас...

Katya Kovacheva каза...

Благодаря ви, обичичам ви!

Мария каза...

Прекрасни са и картичката , и стихотворението, Винаги можеш да се облегнеш на моето рамо, обичам те

Katya Kovacheva каза...

Благодаря ти, майче и аз те обичам!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!