RSS

сряда, 10 април 2013 г.

Kate Land на 2 години




Ето, че съвсем неусетно минаха цели 2 години, от както положих началото на моя блог. Това е моето местенце, не случайно го наричам моя свят. Тук всичко си е както на мен ми харесва, всичко е цветно и усмихващо, спокойно и изпълнено с любов. Колко бързо лети времето, сякаш вчера стоях пред дилемата да създам ли блога; сякаш вчера се чудих дали ще се справя и дали на някой ще му е интересно да наднича тук. И така като вчера минаха две цветни години. През това време отглеждах блога си като малко дете. Бдях над него и го пазех от спамъри; сменях му дрешките, като всеки сезон го обличах с нова премяна; хранех го със различни свои творения; разхождах го, из знайни и незнайни предизвикателства и го обгръщах с много любов. Малко по малко, той растеше със всеки изминал ден. И колкото повече се развиваше, ставах все по богата и по-изпълнена душевно. Днес съм щастлива, не само заради събитията, които изпълват всеки миг, а защото това местенце изпълни мисията си – да радва, да дарява усмивки и спокойствие. Създавайки го, имах ясната идея, че той трябва да бъде уютен и гостоприемен, да предлага интересни публикации и красиви творения, за да можеш ти, който надникваш тук в забързаното ежедневие, да си отдъхнеш и да забравиш за терзанията си. Ако съм успяла, за тези две години, да те накарам често да се връщаш тук и да усещаш тихото спокойствие, то значи мисията е изпълнена.
И с цел да продължа да ви доказвам, че истински значими са най-малките неща, бавно започвам да крача по пътеката. Днес е денят, в който поставям едно ново начало. Блогът има достатъчно зряло стебло, за да се разлисти и да даде началото на първото си клонче – Kate Land – създадено с любов – това е своеобразното продължение на блога във Фейсбук. Направих страничката, за да бъдат творенията ми лесно достъпни до всички, които им се радват, а нямат възможност да следят блога. Там ще продължа да споделям своите творения и се надявам да срещна още много приятели.
Още едно малко клонче покълна от стъблото. За всички, които нетърпеливо и трепетно ме питаха, защо не си създам поне електронно магазинче, искам сега да кажа - Мили мои, всичко се случва бавно, но това не означава, че няма да се случи. Защо мислите, че съм перфектционистка?! И ето го, моето on-line магазинче, където можете да откриете част от нещата, които създавам или да си поръчате нещо специано направено за вас. 


Мисля, че вече настъпи момента да изкажа благодарността си към всички вас! Всички вие – моите приятели, почитатели, последователи. Благодаря ви, мили хора, че ви има! Благодаря ви за подкрепата, за коментарите за мненията и за усмивките, които получавам всеки път, когато ви поднасям свое творение. Вие сте тези, заради които всяко мое усилие, всяка безсънна нощ и пропусната среща, си струва! Благодаря ви, че ви има!

И тъй като е празник за блога, а и за мен, реших да зарадвам 3 от вас, с мои творения. Понеже блогът става на две годни, двете подаръчета, ще са за две от вас тук, а третото, ще е за един от почитателите ми във фейсбук.
Ето и условията:
Първото подаръче, ще дам на един от всички мои почитатели тук.
За второто подаръче, имам малко условие – споделете в коментар или в отделна ваша публикация, какво е за вас Kate Land – с какво асоциирате блога, как се чуствате тук, какво ви лиспва и какво искате да видите; или направете картичка, която да подхожа на мен и на блога ми. Изберете един от двата варианта и споделете, за да могат повече хора да се включат.
Третото подаръче,  ще бъде за един от моите фейсбук последователи. Там условието е да харесате страничката, да оставите коментар и да споделите страничката, за да могат да се включат повече хора.
Имате един месец време до 10.05.2013, за да изберете кой вариант ви харесва, за да се включите в надпреварата за моите подаръчета. На 11 май ще избера печелившите, на случаен принцип. А за второто подаръче, ще избера коментара или картичката, които ме докоснат най-силно.

Желая ви успех и много слънчево настроение!


П.П. Поради неготовност от моя страна, срокът за участие се променя до 20.05.2013, 00:00 часа, а наградите ще бъдат изтеглени на 21.05.2013.
Благодатя ви, за разбирането!

5 коментара:

Toni каза...

Честита блогогодинка! И на теб пожелавам успех, вдъхновение и забавление с творенията ти! Гледай смело напред и дерзай! Ще се опитам да се включа, дано успея.

Валя каза...

Ей, Кате честита втора годинка на блогчето...Пожелавам ти много нови идеи и време да ги сътвориш. И по-честичко да пишеш и показваш творенията си. Много от нещата които правиш остават скрити за останалите.Е, аз естествено съм с връзки и не пропускам нищо, но съм сигурна, че другите ще искат да ги видят...

Katya Kovacheva каза...

Благодаря, Тони :)

Мирише ми на ЛЮЛЯК! каза...

Честита втора блог годинка! Скоро открих твоето местенце, много е цветно и жизнерадостно при теб! Желая ти вдъхновение и време лично за теб!

Katya Kovacheva каза...

Благодаря ти много, радвам се че ти е харесало тук :)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!