RSS

петък, 17 май 2013 г.

Бързам бавно, с любов за всички вас

"Винаги бързам, за къде и аз не знам..."
Спомняте ли си тази песен? Последно време, само нея пея...
Бързах да завърша всичко започнато, за да направя подаръците по случай втората блогогодинка на блога и началото на фесйбук страничката ми, но..."бързам бавно". И ето ме все още не готова, а трябваше преди дни да изтегля победиетел. По-наблюдателните, сигурно са забелязали, че промених срока и все още може да се включите в моя празник до 20.05.2013, 00:00 часа. На 21.05.2013, ще изтегля късметлиите. 
Припомням условията, за да се включите в моя празник:
Първото подаръче, ще дам на един от всички мои почитатели тук.
За второто подаръче, имам малко условие – споделете в коментар или в отделна ваша публикация, какво е за вас Kate Land – с какво асоциирате блога, как се чуствате тук, какво ви лиспва и какво искате да видите; или направете картичка, която да подхожда на мен и на блога ми. Изберете един от двата варианта и споделете публикацята, за да могат повече хора да се включат.
Третото подаръче,  ще бъде за един от моите фейсбук последователи. Там условието е да харесате страничката, да оставите коментар и да споделите страничката, за да могат да се включат повече хора.
Остават само няколко дни, за да изберете кой вариант ви харесва и да се включите в надпреварата за моите подаръчета. На 21.05.2013, ще избера печелившите, на случаен принцип. А за второто подаръче, ще избера коментара или картичката, които ме докоснат най-силно.


И понеже скоро не съм ви показвала нищо ново, ви споделям една картичка, която създадох просто така, окрилена от приятни емоции. Понякога чувствата могат да се изразят семпло, но да породят вулкан от емоции. 


0 коментара:

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!