RSS

сряда, 22 май 2013 г.

И моето творение отива при ...

Скъпи феи,
дойде време да обявя победителят в играта послучай втората ми блогогодинка. Както знаете, бях решила да дам две подаръчета, но понеже за второто, имаше условие, а никой не го е зпълнил, подаръче ще има само за един от вас - моите последователи. 
А ето и подаръчето, което подготвих, за да ви зарадвам:
Този комплект - рамка за снимка и кутийка, сътворих за вас с много емоция, морски полъх и любов. Знам, че много от вас вече си мечтаят за морето, така, че нека да ви подаря час от него. Кутийката е достатъчно голяма, за да побере, скъпи ваши снимки от лятната ваканция и да ги съхрани за по-дълго време. 

Сред всички 59 последователи, чрез жребии изтеглих един от вас. 
Късметът беше на страната на Florielea - Цвети Коцева. Честито, Цвети! Ще очаквам да ми изпратиш адреса си.

На всички останали желая усмихнато лято изплнено с много слънце и усмивки!

1 коментара:

Florilea каза...

Хей, хей,
не знам дали е съвпадение или просто наистина имам късмет, но страшно много ме изненада с твоето подаръче. Напоследък съм подхванала няколко дини под една мишница и не успявам да проследя блоговете, които следя. Чесно казано се учудих кога ли съм се включила в празнуването на твоята блогогодинка, но сега прочетох, че просто съм твой последовател.
Включила си се в моята публикация "Сподели ме за късмет" и искрено се надявам да ти донесе късмет и на теб. Може пък да си разменим взаимно подаръчета.
Пожелавам ти наистина да радваш много хора с твоите творения и нека това те прави щастлива и удовлетворена.
А адреса ще ти го пусна по имейла.
Благодаря ти!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!