RSS

събота, 15 юни 2013 г.

Свеж полъх на любовта

Привет феички!
Отбивам се да ви покажа поредната рамка за снимка и кутия за спомени, която сътворих за един от почитателите ми във фейсбук. Както знаете страничката ми във фейсбук Kate Land - създадено с любов, е вече факт. Тъй като създаването й умишлено съвпадна с блогогодинката на блога ми, реших да го отбележа, като дам нещо ръчно изработено от мен на един от последователите, харесали страничката ми. И така подготвих подаръчето с много любов. Много държах това да се вижда и в самия подарък, затова направих и сърца от хартиена тел, украсих със свежи цветя и  капчици роса и мисля че се получи свеж полъх на любовта.




2 коментара:

Мария каза...

И кой е щастливеца да получи тези чудесни подаръци?

Katya Kovacheva каза...

Тези са за последователите във Фейсбук, а щастливката е Камелия Веселинова :)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!