RSS

неделя, 3 ноември 2013 г.

Картичка за Любимката

Ето ме отново :)
Този път се надявам да съм по-редовна с публикациите. Наскоро си гледах снимките и има тооолкова много неща, които не съм показвала и споделяла, че не знам от къде да започна...
Ще се опитам в няколко поредни публикации да покажа старите творения, че и новите чакат :)))

Сега, да се върнем година и няколко месеца назад във времето, когато предстои 30-ят рожден ден на братовчедка ми - Любимката... 
За Любимката мога да ви говоря много - тя е усмихната, весела, добронамерена, комуникативна, силна, щедра, раздаваща, заразяваща, обичаща, всеотдайна, ентусиазирана, непринудена... - тя е невероятен човек! Всъщност името й е Мария, но я наричаме с толкова различни имена. А Любимка, е съкратено от любима братовчедка :)))
И така за юбилейният й рожден ден, искахме да я изненадаме с нещо по-необичайно. Опитах се да измисля нещо оринално, но уви, успехът ми не беше грандиозен.
Любимката е запалена почитателка на руската музика, а аз тъкмо бях видяла афиш за концерта на Филип Киркоров. Ей, така ми проблесна гениалната идея, да я заведа на концерт, макар и няколко дни преди рожденния ден. Разбира се, че тя нямаше идея на какъв концерт отива. Погрижих се да има момент на изненада. Затова й подготвих една катричка с малко послание за предстоящото събити, мислейки си, че като види руски текст ще се досети... Но за щастие тя не успя да разбере до момента, в който дойде денят на събитието. Това беше и првата изненада за рожденният й ден. А ето и картичката, съпровождаща изненадата.


0 коментара:

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!