RSS

петък, 15 ноември 2013 г.

Звезден плик за изненади

"Хората имат различни звезди. 
За тези, които пътуват, звездите са водачи. 
За други, са само малки светлинки." 
Антоан дьо Сент-Екзюпери
Малкият принц, или по-скоро неговият автор - Антоан дьо Сент-Екзюпери, изрекъл тази фраза, ме вдъхновиха да създам този звезден плик. 
Всичко започна от идеята - билети за благоготворителната постановка "Малкия принц", на пътуващ театър "ПРОтегни ръка". Билетите бяха подарък за един рожденник, който също като Малкият принц, обича да философства и да прави мъдри, заключителни изводи. И тъй като обръща внимание на детайлите и често ме пита "Хайде, кога ще публикуваш нещо ново в KateLand?", реших билетите да бъдат поднесени, не просто в картичка, а в плик.
Идеята ми беше да направя нещо семпло, но в същото време бляскаво, ненатрапчиво, излъчващо красота и спокойствие. Не случайно подбрах и два цитата от "Малкия принц", тъй като получателят обича мъдрости. За цветовете и за звездите нямах никакво съмнение, цветовата комбинация ми е стилна и любима, а звездите перфектно подхождат на звездния малък принц. 
В заключение, реакцията на получателя беше повече от това, което бих могла да очаквам и да си представя.А такива моменти ме изпълват с енергия и ентусиазъм, да продължавам да правя това, което правя!

Ето я и първата мъдрост...
Пликът от върте...



0 коментара:

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!