RSS

сряда, 20 ноември 2013 г.

Коледно...

Привет, феички!
Вече от всички страни ми мирише на Коледа...то мен, още от лятото ми мирише, но все пак - има ред за всеки сезон :) От всички блогове изскачат коледни публикации, времето се застуди, пуснаха коледните реклами и то какво му остава на човек - да си украси дома и да отвори топла коледна работилничка. Ей, така направих и аз. Не можете да си представите какъв творчески безпорядък цари при мен и колко дъхаво и ароматно мирише на канела. Хубаво ми е така..., коледно ми е и искам тази година да успея да реализирам всичките си идеи.
Първата коледна картичка за тази година беше направена, за да придружи подранилата коледна изненада на две чаровни малки госпожици. Напрвих я в стандартните коледни цветове зелено и червено, използвах един прекрасен дизайнерски картон с коледни лакомства и завърших с нежна снежинка.

Сестра ми, която поръча тази картичка остана очарована като я видя, а малките чаровници, останаха доволни от изненадата.
Всичко е добре когато свършва добре..., но за какъв край ви говоря като Коледа все още не е дошла...изненадите тепърва предстоят!

4 коментара:

Мария каза...

Прекрасна картичка и невероятен фон на блога.Поздравления

Katya Kovacheva каза...

Благодаря :)

Borqna каза...

Много е хубава!
Късмет!

Katya Kovacheva каза...

Благодаря!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!