RSS

четвъртък, 21 ноември 2013 г.

Сезони


Ако до сега се бавех с нещата, които показвам и ги чаках да отлежат докато ги споделя с вас, то днес, ще ви покажа една поредица от рамки за снимки, които все още са топли, топли и още горещи, отидоха в ръцете на притежателката си. Да си призная честно, не можах да им се нарадвам истински, нотова да ми е за урок :)
Момичето беше споделило идеята си, че иска когато мога да й направя рамки за снимки, по една за всеки сезон. Идеята толкова много ми хареса и така се зарадвах, но уви, успях да я осъществя чак сега (няколко месеца по-късно). Да, може да забавям, но не забравям :))) Срам ме е понякога от себе си, как обещавам ентусиазирана, после музата ме напуска, след това изниква нещо по-спешно и такаааа.....минава цяла вечност, докато реализирам всички обещания. Ето сега публично обещавам, че ще сменя тактиката :)

И така, обещаните рамки, направих по случай рожденния ден, на въпросната дама, която си ги пожела. Те са декорирани тематично, според четирите сезона. И колкото и нескормно да звучи, ще си призная, че много си ми харесаха. Надявам се да са се харесали и на получателката. А вие ако сте ги харесали, или пък имате забележки към тях, споделете - вашето мнение е важно за мен!

Сезони
Нежна пролет
Горешо лято

Пъстра есен
Спокойна зима

4 коментара:

Te4eto каза...

Много са хубави, обаче лятото най-много - може би защото е любимият ми сезон ме привлече като магнит!

Borqna каза...

Отличничка! Поздравления!
/Една такава рамка получих и аз от теб./

Katya Kovacheva каза...

Благодаря ви момичета, радвам се, че ви харесват!

Мария каза...

Много ми хареса идеята със сезоните. Зимната е прекрасна, но бих я нарекла новогодишна. Предпочитам зимата да свързвам със снега.

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!