RSS

сряда, 6 ноември 2013 г.

Първите ми АТС-та

Доста се върнах назад във времето със предните си публикации и ще продължа да го правя, защото имам още доста неща правени преди година, които не съм споделила.
Но сега да покажа нещо съвсем ново за мен, което правя за първи път. Това са моите първи АТС-та.
Малко на шега се записах още в началото на годината в играта на Ем. Знаех, че ще е забавно,  интересно, вдъхновяващо, но нямах ни най-малка идея какви АТС-та ще подготвя. успокоявах се с факта, че докато албумчето стигне до мен, ще имам достатъчно време да събера идеи, да помисля и да се развихря. Уви, албумчето си пътуваше, аз често го изпусках от поглед, често нямах никакво време да мисля за това и както винаги правя - създадох моите АТС-та в последната минута. Ето, че албумчето стигна и до мен, очаквах да получа кутия и останах изключително учудена, когато ми подадоха кашон :) "Ама това ли е за мен?" - възкликнах изумена. Нямаше грешка, кашона наистина беше за мен. Като го отворих, учудването ми продължи... кутия, една, две, торбичка, албумче... Истинско съкровище, рай за сетивата :) Не само аз му се зарадвах, а всички в къщи разгледаха съдържанието с интерес. Албумчето е уникално! Ем, се е постарала толкова много при създаването му и си личи! А всички момичета и момчета преди мен, така хубаво са го доукрасили със своите АТС-та, че то отдавна е нарушило албумната форма и се е превърнало в акордеон :) Поздравления за всички, които се грижеха и ще продължат да се грижат за красотата на албума през изминалите месеци. Истинско вълшебство е да се докоснеш до такова творение!
Преди да получа албума имах представа каква ще бъде темата на АТС-тат ми. В момента ми е есенно и реших, че ще направя АТС-та за всички Сезони.

 
 

Естествено не може да мине и без АТС на тема Любов, имайки предвид, че тя присъства навсякъде около мен и в това, което правя.
 
И съвсем случайно се появи едно АТС на тема Пеперуди - те са преобладаващи във картичките ми, а и са ми толкова любими.
За Ем, направих АТС на тема Лято, като човек от морето, няма как да не й споделя частица от морския бряг.

Това са моите първи АТС-та. Истински се забавлявах докато ги правих и няма да бъдат последните. Надявам се и на вса да ви харесат.


А ето и АТС-тата, които оставих за себе си:
Накрая ще споделя какво точно означава АТС, тъй като знам, че има хора, които посещават блога ми и не са наясно :).
Artist  Trading
Cards са миниатюрни произведения от картон, с размери 64 х 89 мм. Това са оригинали малки картички, уникални сами по себе си и най-важното, създадени от самия творец. Всяка картичка има своя тема/заглавие и съдържа информация за твореца (име, псевдоним, ел.поща, уеб сайт, телефон, дата, номер).АТС-то е оригинален начин да представиш себе си и да предизвикаш интерес от страна на получатела.

6 коментара:

Em каза...

Страхотни са! Толкова цветни и жизнени :))) Много си харесвам моето морско АТС, нали знаете за моята слабост към синьото хихихихи

Гуш
Ем

Stefka Kostova каза...

Много са красиви! Поздравления!

Katya Kovacheva каза...

Радвам се, че ти харесват Ем! Не знаех, че имаш слабост към синьото, но се радвам, че съм улучила :)

Katya Kovacheva каза...

Благодаря :)

Vesi каза...

На живо са още по-хубави :) вече съм горд собственик на едно от тях :)

Katya Kovacheva каза...

Благодаря, Веси!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!