RSS

вторник, 3 декември 2013 г.

Бляскав Декември

Месецът - любим, на малки и големи, вече е при нас. Някак тихо пристъпваше и неусетно, без да чука се представи пред нас. Отдавна ме тресе коледно настроение и вълнение. Обичам Декември! Колкото и студено и мрачено да е навън, мислите за топлия уют вкъщи; за аромата на топъл чай и портокал; за хората, които обичам - винаги успяват да ме сгреят. Скрила топлината в себе си, излизам навън и се усмихвам на безгрижните снежинки, които се топят докосвайки ме... Прекрасно е!
Прекрасно е също да знаеш, че има хора,които можеш да зарадваш, дори и само с послание.
От няколко години, Декември в нашия дом е по-различен. Отброяваме дните до Коледа с ежедневни малки изненадки. И ако до миналата година, облагодетелствана от това беше най-много сестра ми, то тази година, това удоволствие ще има най-малката вълшебница в дома - очарователната ми племенница. Разбира се, от време на време ще радваме и мама, все пак нейна е основната заслуга, за това безценно съкровище :) Е, тя малката, все още е малка, за да разбере какво точно се случва и май скромните подаръчета радват по-скоро майка й, защото днес ми каза: "На Поли вече може да оставяш само картончета, на тях се радва повече." Ха-ха, на леля умницата, от малка знае, че не материалното е важно :)

И така в духа на Декември, ще ви покажа една нестандартна коледна картичка. Идеята беше да е блестяща, да е празнична, да не е претруфена и да бъде, в напоследък любимият ми лилав цвят. С нея сложих началото на коледната подготовка, така, че съвсем скоро очаквайте още традиционни и нетрадиционни картички с коледен дух!


2 коментара:

Didi Georgieva каза...

Мнвого блясък, много красота и най вече любов лъха от това прекрасно творение. Браво Кати, очаквам с нетърпение и следващите твои красоти.Идеята ти за подаръчетата ми допада много. Oще от миналата година когато я видях в блога ти се бях заканила и аз да правя така ама ...........пусто време все не стига.За сега първите два дена го измислих, но за по нататък незная дали ще успея.Ще сде радвам ако ми подскажеш някаква идейка за подаръчета на дъщеря ми-тя е на 17 но всичко поднесено с любов я радва много.Гуш-гуш:))))

Katya Kovacheva каза...

Благодаря ти, Диди! Права си, времето наистина не стига, затова и аз всеки ден оставям по нещо, а не мога да се организирам да събера всички 24 изненадки в общ проект :) За твоята г-ца, ще ти пиша на майла. Целувки :)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!