RSS

вторник, 10 декември 2013 г.

С аромат на канела и кафе

Вторник е - едва началото на работната седмица, но тази сутрин съм си в къщи..., наслаждаваща се на сутринта, с аромат на кафе и канела... Звучи съвършено, и е! Често си мечтая сутрин, вместо да бързам за работа, да изпия кафето си на спокойствие, с нещо вкусно и в добра компания и чак тогава да тръгна. Реших, че заслужавам поне един делничен ден, в който да стана рано, защото аз съм решила, да изпия кафето си с кеф, да се радвам на любимите хора и да творя... Дааа, и този ден сигурно нямаше да го има, ако не беше днешната ми изненада за сестра ми и мисълта, че имам толкова много неща да свърша, а вече няма време :)
И така приседнала спокойно, с домашни меденки и чаша кафе, ще ви разкажа за днешната картичка. Тя е също толкова ароматна, колкото зимата; тиха, като затрупаните със сняг полета; топла като зимната камина, пред която се разказват приказки и уютна, като дома. Картичката е изчистена, но правейки я си представях точо тия малки неща, които правят денят и живота ни съвършен.
Желая ви съвършен и спокоен ден, изпълнен с приятни емоции!


2 коментара:

Didi Georgieva каза...

Благодаря Кати-желая ти го от все сърце и на теб.Обичам да чета публикациите ти. Изпълват ме с вълшебство, доброта и енергия.Продължавай все така и за напред- моля те!

Katya Kovacheva каза...

Благодаря ти и аз, Диди! Радвам се, че успявам да те "заразя" с част от моите настроения и мисли :)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!