RSS

вторник, 17 декември 2013 г.

Бяла картичка

Привет, творящи фейчки!
Няколко дни се изгубих, но покрай празниците и еуфорията, не остава много време за писане тук. За сметка на това, не съм спирала да творя, но пък пропуснах да снимам някои творения :) Както и да е...
Картичката, която ви показвам днес е една специална поръчка от мой колега, за братовчедка му. Преди година момичето е претъпяло тежък инцидент и за щастие, напълно възстановена, година по-късно тя празнува първият си рожден ден, след инцидента. Искрено й пожелавам, от тук нататък да й предстоят само хубави мигове и събития! Картичката, трябваше да има джобче, което да побере паричен подарък. Понеже не знам нищо за момичето, а и поръчителят не ме улесни като каза: "Искам да ми направиш една от твоите хубави картички!"...след няколко въпроса, разбрах, че любимият цвят на момичето е бял. Тогава автоматично реших, че картичката, ще бъде в бяло, без никакъв допълнителн цвят. Започвайки да я правя, различните нюанси на бялото не ми допаднаха, как се съчетават, затова добавих малко цвят слонова кост. И тъй като момичето е младо, а и поводаът е такъв, исках да направя много нежна картичка с някаква символика. Така се появи пеперудата, както гъсеницата се излюпва от пашкула и се превръща в пеперуда, така и въпросното момиче е разперило "крила", след тежкия инцидент. Пожелавам й да бъде свободна и да лети винаги нагоре, към прекрасни светове и емоции и да постига всичко с лекота!
 

Включвам я в КФП #198 - Картичка без картинка

7 коментара:

Borqna каза...

Прекрасна е! Толкова празнична! Браво!
Весели празници!

Borqna каза...

Ще се радвам да видя твоята картичка тук -
http://scribblesdesignschallenge.blogspot.ca/2013/12/scribbles-designs-challenge-12-shades.html
Успех!
/Спомням си, че и миналата година така те тормозех - но аз съм си такава - действам ..началнически! Ще се радвам да спечелиш! Късмет!/

Katya Kovacheva каза...

Благодаря ти, Боре! Спокойно, не ме тормозиш :), нямам време да преглеждам всички предизвикателства, а и идеята ми далеч не е такава, но щом мога да те зарадвам, ще го направя! Целувки *

Sophie каза...

Много е нежна и празнична! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството ми при Картичкофурии!

Sandy Sommerfeld каза...

Such a beautiful card.... the layered whites are perfect!

Thanks for joining us at Scribbles Designs...

Sandy S
(Owner/Designer Scribbles Designs)

Deanne Clarke-Saunders каза...

Beautiful card!!! Thanks so much for participating in our SCRIBBLES DESIGNS challenge!! Hope to see you again for our next challenge!!
~DEANNE~
A Little Bit O' Paper

Мария каза...

Много финна, много чиста и чувствена картичка. Вярвам ,че момичето я е харесало

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!