RSS

сряда, 1 януари 2014 г.

Моите топ 5 картички за 2013

Здравейте, приятели!
Приветствам ви в Новата Година с моя Топ 5 на любимите ми картички от 2013. Това е предизвикателство, което Debby отправя всяка поредна година. Миналата година пропуснах, но с такова умилиение разглеждам старите си картички, така, че е хубаво да събера любимите си на едно място. При мен се получи Топ 6, но все пак ...
Да, през 2013 не ви показах много, от това, което сътворих, но обещавам, ще се поправя. И като съм започнала с обещанията, обещавам през 214 по-често да се отбивам тук и да споделям нещата, които правя; обещавам да се организирам и да си подредя дейностите според времето, защото това е, което ми куца :)

Искам да ви пожелая, 2014 да бъде по-успешна и по-перспективна за всички ви! Да бъде наситена със здраве, пълна с вдъхновение, заредена с усмивки; всеки неин ден да ви кара да се чуствате значими и горди, здрави и обичани, силни и обнадеждени! И нека след още една година, като върнем лентата назад, да си кажем "Не съжалявам за нищо през изминалата година!". Бъдете щастливи!
Щастието...
Прегръдка за вдъхновение
Картчки за учители
Картчки за учители
Слънчева детска картичка за една  усмивка


Рудолфска картичка
Ангелска песен


4 коментара:

Lionelsa каза...

Много твореска 2014г ти пожелавам! Да е здрава, мирна и щастлива!

Didi Georgieva каза...

Благодаря ти Кати!Въпреки че казваш, че нещо ти куца с картичките на мен винаги ми е приятно да посещавам блога ти.Толкова хубави мисли и чувства влагаш във всеки един пост-толкова точно ясно и вдъхновяващо споделяш, че ме зареждаш с усмивки и позитивно настроение.Благодаря ти!Бъди все така добра и жизнерадостна.Сгрявай сърцата на хората и обнадеждавай!Успех!

Katya Kovacheva каза...

Благодаря за милите думи и пожелания, Диди! Щастлива съм, че с писаниците си и с картичките си успявам да вдъгновя някого и да вдъхна позитивни мисли. Благодаря ти, че се отбиваш тук!

debby4000 каза...

Wonderful selections of cards Katya, they're all fabulous.
Thank you for joining in with My Favourite Five of 2013.
luv
Debby

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!