RSS

сряда, 29 януари 2014 г.

Слънчево настроение

Привет феички!
Вече е краят на Януари и въпреки снега навън, в душата ми отдавна ухае на пролет. Време е това да си проличи и тук, затова ви приветствам с новият облик на блога. Надявам се той да ви зареди с настроение и усмивки. Аз съм заредена с такива..., но напоследък бездействието ме е обзело. Не, че нямам вдъхновение, напротив - имам много идеи, но така хубаво съм си подредила материалите, че ме е жал да разхвърля всичко... И така седя си подредена с чаша чай, разглеждам красоти и планирам... Добре, че все още имам стари творения, които не съм ви показала, днешното е едно от тях.
За да е всичко синхронизирано, ви представям една свежа кутийка изпълнена с усмивки и релакс. Това е един от любимите ми модели кутийки Pillow Box. Много са ефектни и не изискват математически познания. Та тази кутийка направих за една много слънчева и енергична дама, по повод рожденният й ден. Сами се сетете защо и кутийката е толкова цветна. Вярно не може да надмине нейната усмивка, но пък успя да я увеличи. И така в един от зимните месеци, имахме на лице много щастливи усмивки, което е в основата на всичко, което правя.


Желая ви слънчево настроение и още повече усмивки!

0 коментара:

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!